;
coinex

بهترین تبلت های شیائومی 2023 ؛ راهنمای خرید تبلت شیائومی

محصولات مختلف شیائومی تاکنون توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند. قیمت، کیفیت و عملکرد مناسب گوشی‌های این کمپانی برای همه روشن شده است و باید گفت بهترین تبلت های شیائومی 2023 نیز از قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از شرکت‌ها علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌های باکیفیت و کاربردی نیز تولید می‌کنند. مدل‌های مختلفی از برندهای مختلف در بازار موجود است و این امر انتخاب و خرید یک تبلت مناسب را کمی سخت می‌کند.

اگر قصد خرید آی‌پد را دارید داستان فرق می‌کند؛ اما اگر به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی مناسب مانند تبلت‌های شیائومی هستید، مطلب مناسبی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید، زیرا قصد داریم بهترین تبلت های شیائومی 2023 را در ادامه معرفی کنیم و اطلاعات مهمی که در مورد هر کدام از آنها موجود است را با شما به اشتراک بگذاریم.

تبلت‌های برند شیائومی از نظر اندازه، کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند. تعدادی از این محصولات ارزش بسیار خوبی نسبت به قیمت‌شان دارند و مقرون به صرفه هستند. بنابراین شما می‌توانید با هر بودجه‌ای نسبت به خرید یکی از این تبلت‌ها اقدام کنید.

در این راهنمای خرید تبلت شیائومی متوجه خواهید شد که این کمپانی چینی طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را با عملکرد عالی، صفحه نمایش خوب، سیستم عامل پیشرفته، پوسته سفارشی و لوازم جانبی خوب به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

بهترین تبلت های شیائومی 2023

کمپانی شیائومی تبلت‌های خود را با رابط کاربری MIUI روانه بازار می‌کند. اگر بخواهیم در مورد مهم‌ترین ویژگی بهترین تبلت شیائومی 2023 صحبت کنیم باید بگوییم که سخت‌افزار بسیار خوبی دارد؛ البته در کنار قیمت مناسب. داشتن یکی از تبلت‌های برند شیائومی برای هر کسی لازم است که در این راهنمای خرید به شما می‌گوییم کدام‌یک برای شما مناسب خواهد بود.

Xiaomi Pad 6 Pro

 

بهترین تبلت های شیائومی 2023
بهترین تبلت های شیائومی 2023
  • صفحه نمایش: 11 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14
  • پردازنده: Snapdragon 8+ Gen 1
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 730
  • رم و حافظه داخلی: 128 و 256 و 512 گیگابایت و رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین: 50 و 2 مگاپیکسل و 20 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8600 میلی‌آمپر ساعت

در ابتدای لیست بهترین تبلت های شیائومی 2023 قصد داریم Xiaomi Pad 6 Pro را معرفی کنیم. تبلت شناخته شده شیائومی پد 6 پرو یک گزینه عالی و قدرتمند از این برند محبوب است که با پردازنده هشت هسته‌ای خود، می‌تواند سرعت و قدرت مناسبی را ارائه دهد و به‌‌عنوان بهترین تبلت شیائومی 2023 معرفی شود.

صفحه نمایش LCD شاید یک ضعف برای این تبلت باشد، ولی دیگر بخش‌های آن نظیر سخت‌افزار در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند کاربر را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند.

حافظه داخلی مناسب و رم قوی در کنار دوربین سلفی مناسب از دیگر مزایای تبلت Xiaomi Pad 6 Pro هستند که می‌تواند نظر هر خریداری را به سمت خود جلب کند. این مدل نرخ تازه سازی 144 هرتز دارد و از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Pad 6

 

بهترین تبلت های شیائومی 2023

  • صفحه نمایش: 11 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14
  • پردازنده: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 650
  • رم و حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8840 میلی‌آمپر ساعت

ابعاد شیائومی پد ۶ برابر  با ۲۵۴ در ۱۶۵.۲ در ۶.۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۹۰ گرم است که در مقایسه با پد ۵ شیائومی، ضخامت آن حدود ۴ میلی‌متر کمتر شده و از طرفی، نزدیک به ۲۰ گرم سبک‌تر از نسل قبلی خود است که همین تفاوت وزن تقریبا ناچیز، خوش دستی این تبلت جدید چینی‌ها را تا حد خوبی افزایش می‌دهد.

چینی‌ها برای شیائومی پد ۶ از یک نمایشگر ۱۱ اینچی از نوع IPS LCD با حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در استفاده کرده‌اند که نسبت به پد ۵، حداکثر نرخ نوسازی آن ۲۰ هرتز افزایش یافته است. این نمایشگر، تصاویر و ویدیوهای مختلف را با رزولوشن 2880×1800 پیکسل پخش می‌کند.

شیائومی پد ۶ اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. نسخه ۱۴ رابط کاربری MIUI در مقایسه با نسخه قبلی، امکانات مختلفی را اضافه کرده است.

شیائومی برای جدیدترین تبلت سری پد خود همانند نسل قبلی این محصول، از تراشه‌های کوالکام استفاده کرده‌ است. تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G، یک تراشه ۷ نانومتری با ۸ هسته شامل ۱ هسته ۳.۲ گیگا هرتز Kryo 585 و ۳ هسته ۲.۴۲ گیگا هرتز Kryo 585 و ۴ هسته ۱.۸۰ گیگاهرتز Kryo 585 است. Adreno 650 هم وظیفه پردازش گرافیکی را برعهده دارد.

این مدل یک باتری لیتیوم پلیمری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که وظیفه تامین انرژی را بر عهده گرفته است. ظرفیت این باتری با توجه به قدرتمندتر شدن تراشه پردازشی در پد ۶ و استفاده از نمایشگری با وضوح و کیفیت بالاتر در این تبلت، به خوبی پاسخگوی نیاز این محصول خواهد بود. این تبلت که کمی ارزان‌تر از نسخه پرو قیمت‌گذاری شده، یکی از بهترین تبلت های شیائومی 2023 به‌شمار می‌رود و برای افرادی مناسب است که به‌دنبال قدرت بالا و قیمت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

بهترین تبلت های قلم دار در بازار ایران

Xiaomi Pad 5 Pro

بهترین تبلت شیائومی 2023
بهترین تبلت شیائومی 2023
  • صفحه نمایش: 11 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 (قابلیت آپگرید به اندروید 13 و MIUI 14)
  • پردازنده: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 650
  • رم و حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت
  • دوربین: 50 و 5 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8600 میلی‌آمپرساعت

این تبلت که از بهترین تبلت های شیائومی 2023 است، بدنه‌ای یکدست و تمام فلزی دارد که البته این موضوع نه تنها زیبایی و جلوه بصری خاصی به آن بخشیده، بلکه امکان تبادل حرارتی را نیز فراهم آورده است. خوشبختانه شیائومی با بدنه آلومینیومی و فریم فلزی که برای می پد ۵ پرو در نظر گرفته، کاربر را از خطر فرسودگی زودرس باتری در امان نگهداشته است.

این تبلت ۵۱۵ گرمی با بهره‌مندی از قابلیت شناسایی چهره فرد، امکان باز کردن قفل را برای کاربر فراهم آورده است.

تبلت شیائومی مدل Pad 5 Pro به یک پنل ۱۱ اینچی مجهز شده است. نمایشگر آن از نوع ال سی دی بوده و دارای روزولوشن تصویری معادل ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تبلت شیائومی پد ۵ پرو در کنار یک سنسور ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته تا در کنار هم تصاویری شارپ، با کیفیت و همچنین با عمق میدانی هیجان‌انگیز و بک‌گراندی مات را ایجاد کنند.

یکی از بزرگترین مزایای تبلت شیائومی مدل Pad 5 Pro بهره‌مندی آن از یک باتری بزرگ با ظرفیتی معادل ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت است که ۱۰ ساعت کار و بازی مداوم را تضمین می‌کند. تا قبل از عرضه شیائومی پد 6 پرو، مدل 5 پرو به‌عنوان بهترین تبلت شیائومی 2023 شناخته می‌شد؛ البته این دستگاه هنوز هم ارزش خرید بالایی دارد.

Xiaomi Pad 5

بهترین تبلت های شیائومی 2023

  • صفحه نمایش: 11 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 (قابلیت آپگرید به اندروید 13 و MIUI 14)
  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 860
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 640
  • رم و حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8720 میلی‌آمپر ساعت

یک تبلت باید فاکتور‌هایی مانند نمایشگر باکیفیت، پردازنده قدرتمند و البته باتری بادوام داشته باشد تا برای طیف گسترده‌ای از کاربران مناسب باشد. همین ویژگی‌ها باعث شده تا شیائومی Pad 5 را در لیست راهنمای خرید بهترین تبلت های شیائومی 2023 معرفی کنیم.

تبلت Pad 5 ابعاد 6.9 × 166.3 ×254.7 میلی‌متری دارد و وزن آن 511 گرم است. بنابراین با یک تبلت ظریف نسبتا سبک روبه‌رو هستیم. متریال‌ ساخت این تبلت نیز از با کیفیت‌ترین موادی است که در ساخت دیوایس‌های هوشمند به‌کار می‌رود.

شیائومی پد ۵ از اندروید 11 با رابط کاربری محبوب MIUI 12.5 در بخش نرم‌افزار خود بهره می‌برد و قابلیت آپگرید به اندروید 13 و MIUI 14 را دارد. این تبلت از Snapdragon 860 برخوردار شده که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های فعلی جهت عکاسی و گیمینگ محسوب می‌شود.

این پردازنده دوست داشتنی با لیتوگرافی 7 نانومتری و فرکانس 2.96 گیگاهرتز CPU یکی از بهترین پردازنده‌هایی است که سرعت بالایی را در کنار قیمت مناسب در اختیار کاربران این دیوایس قرار می‌دهد. مدل Xiaomi Pad 5 علاوه بر قیمت، مشخصات کم‌نظیری دارد که باعث شده بهترین تبلت شیائومی 2023 با قیمت مناسب باشد.

پردازنده گرافیکی Adreno 640 نیز در این تراشه وظیفه‌ی تحلیل فرآیند‌های گرافیکی را به عهده دارد و باعث می‌شود تا بالاترین حد کیفیت را بر روی شیائومی پد ۵ تجربه کنید. تجربه بازی کردن با تبلت شیائومی پد ۵ شما را شگفت‌زده خواهد کرد، زیرا پردازنده قدرتمندی که برای این دیوایس در نظر گرفته شده در کنار رم 6 گیگابایتی، عملکرد بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

این محصول از یک باتری لیتیوم پلیمری بزرگ و قدرتمند با ظرفیت 8720 میلی‌آمپر استفاده می‌کند. با استناد به تست‌ها و بررسی‌های انجام شده، می‌توان گفت باتری این دستگاه در مقایسه‌ با تبلت‌های حال حاضر یکی از بهترین‌هاست.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های گیمینگ 2022

بهترین تبلت های 2022

Xiaomi Redmi Pad

بهترین تبلت های شیائومی 2023
راهنمای خرید تبلت شیائومی
  • صفحه نمایش: 10.61 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13.1 (قابلیت آپگرید به اندروید 13 و MIUI 14)
  • پردازنده: MediaTek MT8781 Helio G99
  • پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MC2
  • رم و حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت و رم 3 و 4 و 6 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8000 میلی‌آمپر

این تبلت که یکی از بهترین تبلت های شیائومی 2023 است در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد و امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالا، چیپست نسبتا قدرتمند، باتری بزرگ و دوربین‌های کارآمد اشاره کرد.

این تبلت وزنی معادل 465 گرم دارد که در مقایسه با سایر تبلت‌های موجود در بازار تکنولوژی، نظیر اپل آی‌پد ۲۰۲۱ و سامسونگ گلکسی تب A8 نسخه‌ی ۲۰۲۲، یک محصول سبک وزن محسوب می‌شود. شیائومی این تبلت را در سه رنگ مختلف توسعه داده و کاربران می‌توانند از بین رنگ خاکستری گرافیت، نقره‌ای و سبز کم‌رنگ یک مدل تبلت را به دلخواه خود انتخاب کنند.

در این کلاس، وجود نمایشگری 10.61 اینچی به همراه رفرش ریت 90 هرتزی، یک ویژگی برجسته برای Xiaomi Redmi Pad محسوب می‌شود که ترکیب آن با چیپست تایوانی مدیاتک و باتری 8000 میلی‌آمپری برای کاربران بسیار جذاب است.

Redmi Pad به صورت پیش‌فرض با اندروید 12 عرضه می‌شود که البته قابلیت بروز رسانی به اندروید 13 را نیز دارد و می‌توانید بلافاصله بعد از خرید، آن را بروزرسانی کنید. ردمی پد از رابط کاربری MIUI استفاده می‌کند که قابلیت آپدیت به آخرین نسخه را دارد.

در بطن تبلت شیائومی ردمی پد تراشه تایوانی Helio G99 بکار گرفته شده که قدرت مناسبی برای انجام کارهای روزمره و حتی اجرای بسیاری از بازی‌‌ها دارد. البته فراموش نکنید Redmi Pad برای گیمرها ساخته نشده است.

پردازنده ردمی پد هشت هسته‌ای بوده و حداکثر سرعت 2.2 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین لیتوگرافی 6 نانومتری تراشه مدیاتک به مصرف بهینه باتری و همینطور دیرتر داغ شدن سخت‌افزار کمک بسزایی می‌کند.

باتری Redmi Pad نیز طول عمر بسیار خوبی دارد و به راحتی رضایت شما را جلب می‌کند. با این تبلت می‌توانید 15 ساعت و 46 دقیقه در اینترنت بچرخید یا 13 ساعت و 40 دقیقه بی‌وقفه ویدیو تماشا کنید.

Xiaomi Mi Pad 4 Plus

 

Xiaomi Mi Pad 4 Plus

  • صفحه نمایش: 10.1 اینچ IPS LCD
  • سیستم عامل: اندروید 8.1 با رابط کاربری MIUI 10
  • پردازنده: Qualcomm SDM660 Snapdragon 660
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 512
  • رم و حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • باتری: 8620 میلی‌آمپر

در ادامه راهنمای خرید تبلت شیائومی به بررسی Mi Pad 4 Plus می‌پردازیم. این مدل که از بهترین تبلت های شیائومی 2023 است که نسبت به قیمتش، تجربه منحصر به فردی را به کاربر ارائه می‌دهد.

تبلت Mi Pad 4 Plus برخلاف مدل‌های قبلی خود با بدنه کوچک و نسبت صفحه نمایش بزرگتر عرضه می‌شود. این تبلت به صفحه نمایش لمسی زیبای 10.1 اینچی با وضوح 1200×1920 پیکسل مجهز شده است. اگرچه این صفحه نمایش با نسبت طلایی 16:10، در مقایسه با نسل های قبلی حداقل 9.4 درصد نسبتاً کوچکتر است، اما سهم صفحه نمایش 6 درصد افزایش یافته است که بسیار چشمگیر است.

شیائومی Mi Pad 4 Plus دارای دو دوربین عالی است که از حالت زیبایی و HDR پشتیبانی می‌کنند. دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی جلو 5 مگاپیکسلی است که قابلیت تشخیص چهره با هوش مصنوعی را دارد.

مدل Mi Pad 4 Plus به پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 660 مجهز شده که دارای فناوری پردازش 14 نانومتری و حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز است.

تبلت Mi Pad 4 Plus با پوسته MIUI سفارشی و اندروید 8.1 اوریو اجرا می‌شود.

این تبلت فوق‌العاده دارای یک باتری لیتیوم پلیمری شگفت‌انگیز 8620 میلی‌آمپرساعتی است که شارژدهی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این باتری مجهز به فناوری صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از کمپانی‌های موفق چینی است که محصولاتی مناسب و باکیفیت تولید می‌کند. کاربران زیادی محصولات این برند را خریداری می‌کنند و دیدگاه مثبتی نیز در مورد آن دارند. در این راهنمای خرید تبلت شیائومی به معرفی بهترین تبلت شیائومی 2023 پرداختیم تا در انتخاب بهتر به شما کمک کنیم.

سوالات متداول

بهترین تبلت شیائومی 2023 کدام است؟

شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو از جدیدترین تبلت‌های شیائومی هستند که نسبت به مدل‌های قبلی خود بهینه‌سازی شدند. اما اگر به‌دنبال تبلت ارزان‌تری هستید، تبلت‌های پد 5 و پر 5 پرو هم می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

قابلیت‌های مهم تبلت‌های شیائومی کدام‌ها هستند؟

تبلت‌های این کمپانی نیز مانند گوشی‌هایش محبوب و پرطرفدار هستند. تبلت‌های این کمپانی قابلیت‌های مهمی دارند که از جمله می‌توان به قیمت مناسب، سیستم عامل جدید و پیشرفته، عمر باتری طولانی، صفحه نمایش قدرتمند، شارژر مناسب و … اشاره کرد. در واقع بهترین تبلت های شیائومی 2023 انتظاراتی که یک کاربر از یک تبلت مناسب دارند را به خوبی برآورده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین تبلت های شیائومی 2023 چیست؟ آیا مایل به خرید یک تبلت شیائومی هستید؟ لطفا نظرات خود را در این مورد با تکراتو و سایر کاربران در بخش کامنت به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر