coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر ؛ سواستفاده از فیلترینگ برای رشد!

اخیراً انتقادات فراوانی در مورد تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر تهران از طرف کاربران ابراز شده است.

احتمالاً با خبر هستید که به‌دنبال رخدادهای چند سال اخیر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی خارجی در کشور ما با پدیده فیلترینگ روبرو شده‌اند و شرایط به‌گونه‌ای شده که بدون بهره‌گیری از سرویس‌های خاص امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.

درواقع با وجود چنین محدودیت‌هایی فرصتی عالی برای سرویس‌های پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های داخلی فراهم شده تا بدون رقیب قدرتمند خارجی در داخل کشور، فرصت و توانایی رشد بیشتر پیدا کنند. حالا شهد اشاره به همین محدودیت‌ها در تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر تهران هستیم. موضوعی که انتقادات فراوانی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: پلتفرم‌های داخلی 40 میلیون کاربر فعال ماهانه دارند!

تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر تهران ؛ استفاده از فیلترینگ

همواره سرویس‌دهندگان به‌منظور تبلیغ خدمات خود از راهکارهای بازاریابی همچون نصب بنرهای مختلف در سطح شهر بهره می‌برند و این یک امر بدیهی است؛ بااین‌حال اخیراً روبیکا که طبق آمارهای اعلام شده، جزء سه پلتفرم پیام‌رسان با بیشترین نرخ رجوع در داخل کشور بوده، از بنری رونمایی کرده که انتقادات بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر

در حقیقت در این بنر روبیکا به عدم فیلترینگ خود در قیاس با رقبا به عنوان یک برتری اشاره کرده است. موضوعی که منجر به انتقادات کاربران در فضای مجازی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبلیغ جنجالی روبیکا در سطح شهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر