;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 اعلام شد

پس از شایعاتی سرانجام رئیس شیائومی تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 اعلام کرد. این اولین گوشی این برند بوده که در «کارخانه‌ی هوشمند» شیائومی ساخته می‌شود.

لو وی‌بینگ، رئیس برند شیائومی، درباره تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 اعلام کرد که این گوشی ماه آگوست (مرداد و شهریور) معرفی خواهد شد. این در حالی است که شایعات پیشین درباره زمان عرضه گوشی تاشدنی بعدی شیائومی یعنی  Xiaomi Mix Fold 3، فصل دوم 2023 را هدف قرار داده بودند؛ بااین‌حال تا به امروز، شیائومی بیانیه‌ای رسمی در مورد این موضوع منتشر نکرده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [خرداد 1402]

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 و مشخصات آن

به گزارش فون‌آرنا، ممکن است شیائومی میکس فولد 3 از پردازنده‌ اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربینی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری بهره ببرد. همچنین میکس فولد 3 به‌نظر باریک‌تر و سبک‌تر از نسل پیشین خواهد بود. موضوع مهم دیگر اینکه احتمالاً این گوشی تنها در بازار چین ارائه خواهد شد.

تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3

همچنین اعلام شده که میکس فولد 3 نخستین گوشی شیائومی است که توسط کارخانه‌ هوشمند شیائومی به تولید انبوه خواهد رسید. این یعنی کلیه فرایندهای تولیدی در این کارخانه به‌طور خودکار صورت می‌پذیرد. همچنین گوشی شیائومی میکس فولد 3 از دوربین‌های ساخت لایکا بهره خواهد برد.

شروع همکاری تجاری شیائومی و لایکا در حقیقت به گوشی 12S Ultra مربوط است. شیائومی از آن هنگام چندین گوشی دیگر با لنز لایکا به تولید رسانده؛ بنابراین، استفاده میکس فولد 3 از لنز لایکا آنچنان هم جای تعجب ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر