;
coinex

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد [بروزرسانی اندروید 13]

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G نیز از راه رسید. سری گوشی‌های پوکو M از محصولات نسبتا ارزانقیمت و البته پرفروش پوکو است که کاربران زیادی دارد.

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد. شیائومی در برنامه به‌روزرسانی دستگا‌ه‌های خود به جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری، این بار به‌سراغ پوکو M4 پرو نسخه 5G رفته و رابط کاربری این گوشی را به MIUI 14 ارتقا داده است. این نسخه MIUI شامل بهبودهای بسیاری در رابط کاربری، کاهش حجم گرفته شده توسط سیستم‌عامل و افزایش سرعت گوشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

به‌تازگی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو، Poco M4 Pro 5G، آپدیت جدید رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده است. این گوشی در ماه نوامبر سال 2021 عرضه شد و در کنار سایر اعضای خانواده پوکو ام 4 فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

این گوشی محبوب پوکو همان‌طور که اشاره شد در سال 2021 روانه بازار شد. پوکو ام 5 پرو 5G به‌طور پیش‌فرض از اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد.

این میانرده به یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی IPC LCD با نرخ رفرش 90 هرتز مجهز بوده و از تراشه دایمنسیتی 810 مدیاتک و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

مشخصات فنی جذاب پوکو ام 4 پرو 5G باعث شده بود که بسیاری افراد آن را یکی از ارزنده‌ترین محصولات میانرده بازار بدانند. آپدیت MIUI 14 این گوشی تغییرات قابل‌توجهی را در مقایسه با نسل قبلی به این گوشی آورده و بسیاری نواقص MIUI 13 را رفع می‌کند.

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

انتظار می‌رود بهبود عملکرد فنی و ارائه تجربه کاربری بهتر، مهم‌ترین تغییراتی باشد که آپدیت MIUI 14 به Poco M4 Pro 5G خواهد آورد.

بر اساس اطلاعاتی که از سرور رسمی MIUI استخراج شده، نسخه گلوبال این بروزرسانی با کد رمز MIUI-V14.0.1.0.TGBMIXM در حال حاضر در اختیار کاربرانی است که در برنامه آزمایشی Poco Pilots شرکت کرده‌اند.

با این حال انتظار می‌رود که کاربران عادی نیز بتوانند به‌زودی نسخه پایدار آن را روی گوشی خود داشته باشند. علاوه بر تغییرات گسترده عملکردی که این بروزرسانی در محصول جدید و میانرده پوکو ایجاد می‌کند، در نسخه جدید، بخش جستجوی قسمت تنظیمات به‌طور قابل توجهی پیشرفته‌تر از قبل خواهد شد.

آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

به‌طور خاص، جستجو کردن در بخش تنظیمات گوشی اکنون پیشرفته‌تر از قبل شده و تاریخچه جستجوها و دسته‌بندی‌های مختلف در آن نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این، جدیدترین آپدیت این گوشی همچنین آخرین بسته امنیتی اندروید متعلق با ماه ژوئن ۲۰۲۳ را نیز در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد.

جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری MIUI برای پوکو ام 4 پرو از طریق اپلیکیشن MIUI Downloader قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن علاوه بر این که جدیدترین بروزرسانی‌های مربوط به گوشی‌های مختلف پوکو را در اختیارتان قرار می‌دهد، اطلاعاتی کلیدی از جزئیات این آپدیت‌ها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ببخشید من x3proدارم هنوز آپدیت میوای ۱۴ براش نیامده لازم به نگرانی هست

    پاسخ