coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای توسط علی بابا معرفی شد

شرکت علی بابا، هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای را معرفی کرد. تصویرسازی با تکنولوژی هوش مصنوعی وارد فاز رقابت تنگاتنگ شد.

هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای توسط علی بابا معرفی شد. نام این مدل هوش مصنوعی “Tongyi Wanxiang” است که قرار است نوعی جدید از تصویرسازی را به کاربران اینترنت ارائه دهد. پیش‌تر اخبار زیاد و تصویرسازی‌های زیادی از دو مدل هوش مصنوعی میدجورنی و دال-ای منتشر کرده‌ایم و دیدیم که این مدل‌های هوشمند در خلق تصاویر واقعاً پیشرفته هستند. حال باید دید که علی بابا چه سبکی از تولید تصویرهای شگرف را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید هوش مصنوعی Stable Diffusion منتشر شد؛ رقیب مستقیم DALL-E و میدجورنی

هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای معرفی شد

شرکت چینی علی‌بابا برای مقابله با «میدجرنی» و «دال-‌ای» از یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی رونمایی کرد. علی بابا روز جمعه یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی‌(AI) را معرفی کرد که در ابتدا به صورت بتا در دسترس مشتریان سازمانی قرار گرفت. مولد تصویر «Tongyi Wanxiang» با دال-‌ای و میدجرنی، رقبای مستقر در ایالات‌متحده که طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده‌اند، رقابت خواهد کرد.

هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای معرفی شد

علی‌بابا همچنین یک تولید‌کننده متن مشابه ChatGPT به نام «Tongyi Qianwen» را منتشر کرده است که ماه آوریل راه‌اندازی شد. پس از موفقیت روبات گفت‌وگوی شرکت OpenAI، چندین شرکت بزرگ فناوری چینی به‌شدت در حال حرکت برای عرضه محصولات و خدمات هوش مصنوعی هستند. شرکت مک کینزی تخمین می‌زند که هوش مصنوعی مولد در نهایت می‌تواند سالانه ۳/ ۷ تریلیون دلار به ارزش اقتصاد جهان بیفزاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ هوش مصنوعی رقیب میدجورنی و دال-ای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر