;
coinex

دسترسی ChatGPT به اینترنت قطع شد!

شرکت OpenAI دسترسی ChatGPT به اینترنت را قطع کرد. ظاهراً شرکت مادر جنجالی‌ترین مدل هوش مصنوعی جهان متوجه یک نوع سواستفاده از طرف کاربران شده است.

شرکت OpenAI به‌عنوان شرکت مادر جنجالی‌ترین چت‌بات هوش مصنوعی، دسترسی ChatGPT به اینترنت از طریق موتور جست‌وجوی بینگ را به حالت تعلیق درآورده است. شاید فکر کنید که این تصمیم به علت اختلاف بین OpenAI و مایکروسافت گرفته شده، اما اینطور نیست و این دو شرکت بزرگ روابط دوستانه‌ای با یکدیگر دارند و در توسعه تکنولوژی هوش مصنوعی به یکدیگر وابسته هستند.

اما تنها علت این تصمیم، برمی‌گردد به ویژگی چت‌بات ChatGPT که با استفاده از آن می‌شود به کاربران اجازه دسترسی به سایت‌های مختلف اشتراکی،‌ بدون پرداخت حق عضویت را داد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: هوش مصنوعی سلبریتی‌ها را غارنشین کرد!

دسترسی ChatGPT به اینترنت به حالت تعلیق درآمد

به نقل از وبگاه خبری Register ، این شرکت اعلام کرده که این ویژگی به طور ناخواسته به کاربران اجازه می‌دهد دسترسی به سایت‌ها از طریق پرداخت حق عضویت را دور بزنند.

دسترسی ChatGPT به اینترنت به حالت تعلیق درآمد

«مایکل شید» از شرکت «اوپن‌ای آی» گفت:

ما آموخته‌ایم که قابلیت «ChatGPT Browse beta» می‌تواند گهگاه محتوا را به روش‌هایی که ما نمی‌خواهیم نمایش دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر به طور خاص متن کامل یک URL را بخواهد، ممکن است به طور ناخواسته این درخواست را برآورده کند.

کاربران این سرویس از این خبر راضی نبودند و نارضایتی خود را در تالار‌های گفتمان «اوپن‌ای آی» ثبت کردند. «OpenAI» هنوز در مورد مدت زمان توقف جستجوی وب «ChatGPT» یا اینکه این ویژگی پس از بازگشت به چه شکلی خواهد بود، اظهار نظر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قطع شدن دسترسی ChatGPT به اینترنت در نتیجه سواستفاده کاربران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر