coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ عرضه می‌شود

قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ به‌زودی عرضه خواهد شد. واتس‌اپ این روزها ویژگی‌های زیادی را تست می‌کند و به‌زودی با آپدیت جدید آنها را ارائه خواهد داد.

قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ به‌زودی از راه خواهد رسید. محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا این روزها ویژگی‌های مختلفی را برای اپلیکیشن پیام‌رسانی خود آزمایش می‌کند. واتساپ هم‌اکنون در کنار ویژگی حاضر، ویژگی نمایش استیکرهای مربوط به یک ایموجی خاص را نیز در مرحله آزمایش قرار داده و به‌زودی این دو ویژگی مهم را در قالب یک به‌روزرسانی ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی با آپدیت جدید ساده‌تر شد

قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ اضافه خواهد شد

واتس‌اپ با کار روی امکان فیلترکردن چت‌ها به‌طور مستقیم از طریق خود برنامه، قصد دارد تجربه کاربران را بهبود بخشد. علاوه‌براین، چندین تغییر جزئی به این پلتفرم پیام‌رسان اضافه شده است.

براساس گزارش WABetainfo، ویژگی جدید واتس‌اپ که در نسخه 2.23.14.17 برنامه مشاهده شده، با قراردادن یک دکمه فیلتر در لیست مکالمات، فیلترکردن چت‌ها را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، واتس‌اپ سه گزینه را در بالای صفحه چت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق آن‌ها، چت‌های خود را براساس پیام‌های خوانده‌نشده، مکالمات شخصی و چت‌های مربوط به کسب‌و‌کار دسته‌بندی کنند.

قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ اضافه خواهد شد

البته با توجه به اینکه این ویژگی هنوز در دست توسعه است، کمبودهایی مانند عدم وجود فیلتر اختصاصی برای چت‌های گروهی نیز در آن دیده می‌شود. با توجه به اهمیت چت‌های گروهی برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ، وجود یک فیلتر اختصاصی برای دسترسی راحت‌تر به این مکالمات مفید خواهد بود.

البته واتس‌اپ ممکن است پس از ارائه این ویژگی، در نسخه‌های بعدی فیلتر مربوط به چت‌های گروهی را نیز به برنامه خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ قابلیت دسته‌بندی گفتگوها در واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر