;
coinex

امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ فراهم شد

امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ فراهم شد. بالاخره واتس‌اپ فهمید که پشتیبانی از تصاویر باکیفیت می‌تواند تجربه کاربری پیام‌رسان خود را بهبود بخشد.

امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ بالاخره از راه رسید. یکی‌از نقاط ضعف پیام‌رسان تحت مالکیت متا، عدم پشتیبانی از تصاویر باکیفیت بود که حالا با یک به‌روزرسانی به تمام انتقادات در این زمینه پایان داد. البته این ویژگی فعلاً در حالت بتا قرار دارد و توسعه‌دهندگان بعداز تست‌های متفاوت و رفع باگ‌های آن، مجوز انتشار عمومی را صادر می‌کنند تا در اختیار تمام کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت کانال در واتساپ رسما منتشر شد [+ویدیو]

امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ فراهم شد

در آخرین آپدیت بتای واتساپ، قابلیتی اضافه شده است که به تسترها، اجازه ارسال تصاویر باکیفیت را می‌دهد. این شامل هر دو نسخه اندروید و iOS می‌شود. کاربران حالا هنگام ارسال عکس، آپشنی برای انتخاب بین کیفیت HD و حالت استاندارد دارند.

در حالت پیش‌فرض، کیفیت تصاویر همیشه استاندارد است و برای ارسال آن‌ها با رزولوشن اصلی، باید هربار HD را انتخاب کنید. البته با انتخاب این حالت هم فشرده‌سازی مختصری صورت می‌گیرد؛ ولی نه در حدی که محسوس باشد. پس از ارسال عکس‌ها با کیفیت HD هم یک تگ کنار آن‌ها می‌خورد تا از تصاویر استاندارد ارسال شده، قابل تشخیص باشند.

امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ فراهم شد

ناگفته نماند که هنور همه بتا تسترها نیز به این امکان دسترسی پیدا نکرده‌اند و ظاهراً واتساپ سعی دارد با نفرات حداقلی، تست این قابلیت را پیش ببرد.

به‌هرحال پس از اتمام مراحل آزمایشی، ارائه عمومی این قابلیت می‌تواند خبر خوبی برای کاربرانی باشد که مدت‌ها در انتظارش بودند؛ به‌ویژه آن‌هایی که می‌خواهند برای عزیزان خود، تصاویر باکیفیت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر