;
coinex

مک بوک اپل با نمایشگر تاشو تا 2026 از راه می‌رسد

مک بوک اپل با نمایشگر تاشو تا سال 2026 معرفی خواهد شد. اپل بعد از ایسوس، دومین شرکتی است که چنین لپ‌تاپی عرضه خواهد کرد.

برخی اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که مک بوک اپل با نمایشگر تاشو قرار است تا سال 2026 معرفی و وارد بازار شود. حتماً می‌دانید که کمپانی مطرح ایسوس، بنیان‌گذار ساخت لپ‌تاپ تاشو بود و برای اولین‌بار از یک لپ‌تاپ هوشمند با نماشگر تاشو رونمایی کرد.

اما این محصول نتوانست دیگر کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های الکترونیکی را به ساخت یک لپ‌تاپ تاشو ترغیب کند. ولی اگر ارزشمندترین شرکت فناوری جهان چنین دستگاهی بسازد، قطعا ایده ساخت لپ تاپ تاشو بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ برنامه نویسی

مک بوک اپل با نمایشگر تاشو تا 3 سال آینده معرفی می‌شود

ایسوس با محصولات سری Zenbook Fold، پیشگام واقعی لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر تاشو بوده، اما به‌نظر می‌رسد رقابت در این زمینه در آینده جدی‌تر خواهد شد.

طبق گزارش برخی منابع کره‌ای، اپل در حال کار روی لپ‌تاپ جدیدی با صفحه‌‌نمایش تاشو است. ظاهراً این شرکت برای عرضه‌ مک‌بوک مجهز به نمایشگر تاشو، با برخی تأمین‌کنندگان وارد مذاکره شده و تولید چنین محصولی می‌تواند سرعت رشد دستگاه‌های مجهز به صفحه‌نمایش تاشو را افزایش دهد.

مک بوک اپل با نمایشگر تاشو تا 3 سال آینده معرفی می‌شود

لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر تاشو اپل در سال ۲۰۲۵ معرفی و سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی اخیراً سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی پنل‌های OLED لپ‌تاپ‌ها انجام داده‌اند، زیرا بازار گوشی‌های هوشمند درحال‌حاضر تقریباً به نقطه‌ اشباع رسیده است. هردو شرکت مذکور در حال آماده‌سازی برنامه‌های خود برای توسعه و تولید پنل‌های OLED تاشو لپ‌تاپ هستند.

ثبت سفارش از طرف اپل، قطعاً تأثیر زیادی روی بازار کوچک و نوپای پنل‌های تاشو لپ‌تاپ خواهد داشت. به‌نوشته‌ بیزنس کره، پنل‌های تاشو بزرگ‌تر سود بیشتری برای سازندگان این محصولات خواهند داشت و البته دستیابی به تراکم پیکسلی عالی با بزرگ‌تر شدن ابعاد پنل‌ها، سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مک بوک اپل با نمایشگر تاشو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر