;
coinex

کجا دوره تعمیرات ایسیو بیاموزیم ؟

دوره تعمیرات ایسیو در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. چرا که سود و درآمد فراوانی را نصیب فعالان و شاغلان این حوزه خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید ایسیو در واقع همان کامپیوتر خودروها بوده و به نوعی قطعه الکترونیکی پرکاربرد گفته می‌شود. قطعه‌ای که وظیفه دارد فرمان‌هایی را به بخش‌های مختلف خودرو صادر کند. این قطعه با وجود اهمیت فراوان و نقش بسیار مهم در خودرو، خرابی‌ها و آسیب‌های زیادی را هم تجربه می‌کند و از سوی دیگر قیمت بالایی هم دارد. به همین دلیل بیشتر افراد به تعمیر این قطعه مهم و کاربردی اقدام نموده و دوره تعمیر ایسیو هم از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی محسوب می‌شود.

کجا دوره تعمیرات ایسیو بیاموزیم ؟

در حال حاضر آموزشگاه‌ها و مراکز زیادی راه اندازی شده‌اند که دوره آموزشی تعمیرات ایسیو را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند. لذا برای افرادی که به کار کردن در این مسیر تمایل دارند پاسخ به این پرسش که کجا دوره تعمیرات ایسیو را بیاموزیم بسیار مهم است.

در این مقاله قصد پاسخگویی به این پرسش را داریم و می‌خواهیم یکی از بهترین این مراکز آموزشی را معرفی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال پشت سر گذاشتن دوره آموزشی تعمیرات ایسیو بوده و در انتخاب مجموعه مناسب آموزشی، دغدغه‌ای دارید، با ما همراه باشید.

کجا دوره تعمیرات ایسیو بیاموزیم ؟

دوره تعمیرات ایسیو پارسیان صنعت خودرو

اگر به دنبال یافتن مجموعه مناسب برای پشت سر گذاشتن دوره آموزش تعمیرات ایسیو هستید می‌توانید به مجموعه پارسیان صنعت خودرو سر بزنید و مزایای شرکت در دوره‌های این مجموعه را به دقت بررسی کنید.

دوره تعمیرات ایسیو خودرو که این مرکز برای علاقه‌مندان در نظر گرفته در ۱۶ جلسه‌ برگزار شده و ۱۲۰ ساعت به طول خواهد انجامید. آموزش‌های مورد نیاز شما در این مرکز طی ۱۰ جلسه تئوری و ۶ جلسه عملی و تجربی ارائه خواهند شد.

برای شرکت در این دوره آموزشی باید به صورت حضوری اقدام کرده و در کلاس‌هایی که در تهران برگزار می‌شوند حضور به هم رسانید. دوره تعمیر ایسیو پارسیان صنعت خودرو به صورت ماهانه برگزار می شود و در مجمو هر سال 12 دوره برگزار می شود.

برای شرکت در این دوره هیچگونه نیازی به پیش نیاز ندارید. چرا که تمامی مطالب و متون آموزشی مورد نیاز از ابتدا و پایه در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

این دوره از پشتیبانی مادام العمر برخوردار بوده و پس از پایان آن هم مدرک رسمی و معتبر و قابل ترجمه  QAL  انگلستان به شرکت کنندگان اعطا می‌گردد که با استفاده از آن به راحتی قادر به کسب و کار و فعالیت شغلی خواهند بود.

برای ثبت نام در این دوره تنها کافی است که به وب سایت این مجموعه به آدرسpskecu.com  وارد شده و فرم ثبت نام را تکمیل کنید. پیش از تکمیل فرم نیز می‌توانید پرسش‌ها و دغدغه‌های خود را با کارشناسان مجموعه پارسیان صنعت خودرو در میان بگذارید.

مزایای شرکت در دوره تعمیرات ایسیو پارسیان صنعت خودرو

در این دوره تمامی برندهای ایسیو خودروهای داخلی و شیوه کار کردن با دستگاه‌هایی از قبیل تستر ایسیو، پروگرامر، دیاگ و … آموزش داده می‌شود.

اگر از جمله افراد علاقه مند به سیستم برق خودرو هم هستید نگران نباشید. چراکه این مجموعه سعی دارد تمامی نکات مربوط به سیستم برق خودرو و عملگرهای مربوط به ایسیو را نیز به شما آموزش دهد.

تمامی آموزش‌های ارائه شده توسط این مرکز به طور کامل مطابق و متناسب با نیازهای بازار کار بوده و لذا پس از پشت سر گذاشتن دوره تعمیرات ایسیو قادر خواهید بود به راحتی شغل مناسبی را برای خود دست و پا کنید.

این دوره ۱۶ روز به صورت پشت سرهم برگزار می‌شود و پس از آن طی چهل روز کاری، مدرک معتبر QAL انگلستان در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد که اعتبار بین المللی دارد. اما برای دریافت این مدرک، شرکت کنندگان باید حد نصاب نمره آزمون‌های تئوری و عملی را کسب کنند.

یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره تعمیرات ایسیو مجموعه پارسیان صنعت خودرو این است که این مرکز در حال حاضر و به صورت روزانه تعمیرات ایسیو را به صورت تخصصی برای خودروهای مختلف را انجام می‌دهد.

از سوی دیگر این مرکز تمرکز اصلی خود را بر آموزش ایسیو و برق خودرو قرار داده و دوره دیگری که بدون ربط با این بخش‌ها باشد برگزار نمی‌کند. پس هنرجویان با شرکت در دوره آموزشی تعمیر ایسیو پارسیان صنعت خودرو آموزش‌هایی کاملاً تخصصی کسب خواهند کرد.

کلیه سرفصل‌ها و مطالب ارائه شده در این دوره به روز بوده و از امکان آپدیت نیز برخوردار شده‌اند. از سوی دیگر شرکت کنندگان این امکان را دارند که در این دوره به صورت مجدد و رایگان شرکت کنند.

خیالتان آسوده باشد که پس از پشت سر گذاشتن دوره تعمیرات ایسیو مجموعه پارسیان صنعت خودرو به حال خود رها نشده و خدمات پشتیبانی به صورت تلفنی و یا حضوری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این خدمات همیشگی بوده و از طریق آن تمامی اشکالات، ابهامات و دغدغه‌های شما برطرف خواهند شد.

سرفصل های دوره تعمیرات ECU پارسیان صنعت خودرو

پارسیان صنعت خودرو برای علاقه‌مندان به دوره تعمیرات ایسیو ۱۱ دوره جداگانه و یا سرفصل ویژه را در نظر گرفته است. اگر می‌خواهید تمامی مباحث مربوط به تعمیر ایسیو و بردهای الکترونیکی خودروها را یاد گرفته و به موقعیت شغلی مد نظر خود دسترسی پیدا کنید بهتر است بر تمامی این سرفصل‌ها مسلط شوید. از جمله مهمترین این سرفصل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مهمترین مباحث این دوره، آموزش الکترونیک پایه است که شامل شناخت و عیب یابی از قطعات برد خودرو بوده و طی آن به آموزش اصولی لحیم کاری و شیوه کار کردن با قطعات SMD اقدام می‌گردد.

هنرجویان با شرکت در این دوره و از طریق این سرفصل، تجهیزات کارگاهی الکترونیک را به خوبی و به طور کامل شناخته و آموزش‌های مربوط به نحوه تعویض قطعات الکترونیک را دریافت خواهند کرد و یا به مسیریابی و نقشه خوانی بردهای الکترونیک اقدام خواهند نمود.

یکی دیگر از سرفصل‌های این دوره، آموزش برق و انژکتور خودرو است که آموزش نحوه شناخت و بررسی و عیب یابی سنسورها را در بر گرفته و شامل بررسی و آموزش سیستم‌های سوخت رسانی، هوارسانی، جرقه و… است.

در این بخش هنرجویان نحوه تعامل سنسورها با یکدیگر، بررسی آن‌ها و ردیابی از سنسورها، نقشه خوانی سیم کشی خودروها، پارامترهای صحیح سنسورها و … را یاد خواهند گرفت.

از دیگر سرفصل‌های دوره تعمیرات ایسیو مجموعه پارسیان صنعت خودرو می‌‌توان به آموزش مالتی پلکس فرانسه، آموزش مالتی پلکس ایرانیزه، آموزش تعمیرات ایسیو در تمامی تیپ‌ها و مدل‌ها، آموزش خواندن و تعریف کد سوئیچ، کلید و ریموت خودرو، آموزش اصلاح کیلومتر، آموزش برنامه ریزی یونیت ایربگ، آموزش کار با دستگاه دیاگ، تستر ایسیو و پروگرامر اشاره کرد.

همچنین اگر علاقمند به اموزش ریمپ ایسیو نیز باشید، میتوانید با پرداخت هزینه جداگانه و همزمان با دوره ایسیو، این دوره ارزشمند را نیز بگذرانید. ( پیشنهاد می شود حتما در کنار یادگیری تعمیر ایسیو و بردهای خودرو، ریمپ ایسیو را نیز بیاموزید )

در نهایت اگر هرگونه سوالی در رابطه با دوره ها، به خصوص دوره آموزش تعمیرات ایسیو پارسیان صنعت خودرو داشتید، می توانید از طریق شماره های زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

02166363082

02166362182

02166173086

09120732297

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر