coinex
راهنمای خرید تکراتو

سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا برای ساخت منزل مسکونی!

به‌علت احتمال سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا وی زیر ذره‌بین هیئت‌مدیره این شرکت قرار گرفته تا صحت و سقم چنین امری مورد بررسی قرار گیرد.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود از احتمال سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا جهت ساخت خانه‌ای در نزدیکی کارخانه گیگافکتوری آستین، تگزاس خبر داده است. درواقع به‌نظر می‌رسد وی برای این طرح که با نام مستعار «پروژه 42» شناخته می‌شود، میلیون‌ها دلار شیشه خاص خریداری کرده و این امر توجه کارمندان تسلا را به خود مشغول کرده است. همچنین ظاهراً شرکت‌های مرتبط با ماسک و دیگر مدیران غول‌های خودروسازی نیز قطعات زیادی از زمین‌های اطراف این منطقه را خریداری کرده‌اند.

در همین راستا هیئت‌مدیره تسلا، غول سازنده خودروهای برقی، تحقیقاتی را در مورد سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا شروع کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک با نام xAI معرفی شد؛ تلاشی برای درک ماهیت واقعی جهان!

سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا

البته این نخستین باری نیست که یکی از مدیران ارشد شرکت‌های فناوری به علت هزینه‌های خود مورد توجه قرار می‌گیرد. متا هم سال پیش، تحقیق و بازجویی از «شریل سندبرگ»، مدیر اجرایی سابق خود را شروع کرده بود تا احتمال سوءاستفاده از منابع این شرکت توسط وی را بررسی کند. در آن هنگام اعلام شده بود که متا مشغول بررسی این امر بوده که آیا وی از منابع شرکت جهت برنامه‌ریزی مراسم ازدواج آینده خود به شکل صحیحی بهره‌برداری کرده یا خیر.

سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا

درباره خانه‌ای که ایلان ماسک نیز مشغول ساخت آن است، اعلام شده که احتمالاً یک «شش‌ضلعی پیچ‌وتاب‌خورده» خواهد بود یا یک مکعب شیشه‌ای مشابه با فروشگاه خیابان پنجم اپل است. همچنین کارشناسان ادعا کرده‌اند که این خانه ظاهراً یک فضای شخصی در اختیار خواهد داشتد؛ زیرا شامل اتاق خواب، حمام و آشپزخانه خواهد شد.

به‌هرحال نتیجه این تحقیقات فعلاً مشخص نشده؛ زیرا تسلا سال‌ها پیش بخش روابط‌عمومی خود را تعطیل کرده و ماسک فعلاًً در این مورد هیچ اطلاع‌رسانی نکرده است. بااین‌حال، هیئت‌مدیره تسلا قصد دارند از نقش ماسک در این پروژه و همچنین این موضوع که کارگران تسلا زمان خود را برای ساخت خانه گذاشته‌اند یا خیر نیز آگاه شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سواستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر