coinex
راهنمای خرید تکراتو

بزرگترین پمپ بنزین جهان با 120 جایگاه سوختگیری در آمریکا افتتاح شد [+عکس]

بزرگترین پمپ بنزین جهان در آمریکا با 120 جایگاه سوختگیری افتتاح شد. اما این فقط یک پمپ بنزین معمولی نیست.

بزرگترین پمپ بنزین جهان در ایالت تنسی ایالات متحده آمریکا و در مجموعه خدمات رفاهی مشهور “Buc-ee” افتتاح شد. مجموعه خدماتی Buc-ee مانند بسیاری از خدمات رفاهی‌های بین‌راهی در ایران است ولی با امکاناتی فراتر از یک خدمات رفاهی معمولی.

Buc-ee شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ایستکاه شارژ خودروهای برقی و غیره است. گفتنی‌ست که پمپ بنزین گفته شده به مناسبت روز استقلال آمریکا افتتاح شده است. در ادامه شما را به دیدن تصاویر و دیگر ویژگی‌های مجتمع خدماتی رفاهی Buc-ee را دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: قطار لاکچری و فوق امنیتی رئیس جمهور روسیه را ببینید [+عکس]

بزرگترین پمپ بنزین جهان با مساحت ۶۸۷۴ متر مربع افتتاح شد

مجموعه خدمات رفاهی معروف Buc-ee در ایالات متحده، شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین و شارژ خودروهای برقی، همزمان با روز استقلال آمریکا بزرگترین پمپ بنزین جهان را با مساحت ۷۴ هزار فوت مربع (۶۸۷۴ متر مربع)، ۱۲۰ پمپ بنزین و ۳۵۰ کارمند در ایالت تنسی این کشور افتتاح کرد.

بزرگترین پمپ بنزین جهان با مساحت ۶۸۷۴ متر مربع افتتاح شد

بزرگترین پمپ بنزین جهان با مساحت ۶۸۷۴ متر مربع افتتاح شد

با اینکه این برند همین حالا هم به خاطر پمپ بنزین‌های عظیم خود در سرتاسر ایالات متحده مشهور است، این‌ پمپ بنزین جدید رکوردشکن ظاهر شده است؛ یک رستوران باربیکیو با خدمات کامل، سرویس‌های بهداشتی بسیار بزرگ، کارواش و انواع اسنک‌ها در کنار بیش از ۳۵۰ کارمند در فضایی به مساحت نزدیک به ۷ هزار متر مربع.

بزرگترین پمپ بنزین جهان با مساحت ۶۸۷۴ متر مربع افتتاح شد

در سال ۲۰۲۳ در رده‌بندی فوربس از بهترین خدمات مشتریان، Buc-ee جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و مشتریان، سرویس‌های بهداشتی‌اش را «فوق العاده»، «افسانه‌ای» و «بی عیب و نقص» توصیف کردند. یکی از مشتریان نوشته بود:

«وقتی می‌خواهی از توالت استفاده کنی انگار در حال قدم زدن در یک گالری هنری هستی.»

Buc-ee اولین شعبه خود را در سال ۱۹۸۲ در ایالت تگزاس افتتاح کرد و بر اساس وب‌سایت این شرکت، از آن زمان در سرتاسر آمریکا بیش از ۵۰ شعبه دیگر افتتاح کرده است.

بزرگترین پمپ بنزین جهان با مساحت ۶۸۷۴ متر مربع افتتاح شد

در حالی که این غول تنسی در حال حاضر رکورد بزرگترین پمپ بنزین جهان را در اختیار دارد، Buc-ee در حال بازگشت به زادگاهش یعنی تگزاس و راه‌اندازی مکانی حتی بزرگتر یعنی ۷۵ هزار فوت مربع (۶۹۶۷ متر مربع) است که در حال حاضر در حال ساخت است. این شرکت اولین شعبه‌های خود در شمال ایالات متحده را نیز قرار است در ایالت‌های ویسکانسین و کلرادو افتتاح کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بزرگترین پمپ بنزین جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر