;
coinex

نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شدند. تبلت مقرون‌به‌صرفه جدید سامسونگ با مشخصاتی قابل قبول به‌زودی در کنار پرچمداران معرفی می‌شود.

رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد. سامسونگ حدود دو هفته دیگر طی رویداد آنپکد قصد دارد از خانواده تبلت‌های پرچمدار خود موسوم‌به Galaxy Tab S9 رونمایی کند. اما اخبار جدید حاکی از آن است که غول فناوری کره در نظر دارد یک تبلت مقرون‌به‌صرفه به‌نام 9 FE پلاس را نیز مناسب افرادی که قصد ندارند پول زیادی برای این دستگاه خرج کنند، معرفی کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات کامل سری گلکسی تب S9 فاش شد [+قیمت احتمالی]

نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

سامسونگ دو هفته‌ی دیگر در مراسم آنپکد از تبلت‌های سری Galaxy Tab S9 پرده‌برداری می‌کند. این خانواده شامل تبلت‌های پرچمدار سامسونگ با نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند خواهد بود. به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تبلت گلکسی تب S9 FE پلاس را برای کسانی که بودجه‌ محدود دارند، عرضه کند.

نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

رندرهای منتسب‌به گلکسی تب اس ۹ اف ای پلاس، تبلتی با طرحی استاندارد را به تصویر می‌کشند. این تبلت در نگاه اول بسیار شبیه‌به گلکسی تب S9 پلاس است. تبلت جدید سامسونگ حاشیه‌های نسبتاً کمی در اطراف نمایشگر دارد و به دوربین سلفی در کناره‌ نمایشگر مجهز است (اگر تبلت را در حالت افقی استفاده کنید، دوربین سلفی در بالای نمایشگر خواهد بود).

نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

بر اساس گزارش Android Authority، ابعاد بدنه‌ تبلت گلکسی تب S9 FE پلاس سامسونگ به ۲۸۵٫۴ در ۱۸۵٫۴ در ۶٫۵۴ میلی‌متر و ابعاد نمایشگر به ۱۲٫۴ اینچ می‌رسد.

پنل پشتی تبلت جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز است. نبود فلاش LED در پنل پشتی عجیب به نظر می‌رسد. در گلکسی تب S9 FE پلاس سامسونگ خبری از شکاف S Pen نخواهد بود.

مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد مدل استاندارد گلکسی تب S9 FE پلاس را نیز عرضه کند یا صرفا به دنبال عرضه‌ مدل پلاس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر