;
coinex

هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای با پشتیبانی از زبان فارسی و به طور جهانی در دسترس قرار گرفت

شرکت ادوبی سرانجام هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای خود را به صورت جهانی و با پشتیبانی از زبان فارسی ارائه داده که توانایی خلق محتواهای تصویری را فراهم می‌کند.

سرانجام ادوبی، هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای را به شکل جهانی با پشتیبانی از 100 زبان از جمله فارسی برای کابران خود عرضه کرد. طبق اعلام ادوبی تا به امروز بیش از یک میلیارد محتوا در نسخه تحت وب و فتوشاپ با این هوش مصنوعی ایجاد شده است که این شرکت می‌گوید این نسخه‌های بتا دو مورد از موفق‌ترین نسخه‌های بتا در تاریخ ادوبی هستند.

بیشتر بخوانید: بیل گیتس: هوش مصنوعی خطرناک اما قابل کنترل است!

انتشار نسخه جهانی هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

ظاهراً هوش مصنوعی Adobe Firefly درک نسبتاً مناسبی از زبان فارسی دارد و توانایی ارائه خروجی‌های قابل قبولی به کاربران را دارد. الی گرین‌فیلد، مدیر ارشد فناوری رسانه دیجیتال در ادوبی درباره هوش مصنوعی این شرکت بیان داشت: «ما از نحوه استفاده تولیدکننده‌های محتوا از Firefly برای ایجاد بیش از یک میلیارد تصویر و متن تنها در طول سه ماه شگفت‌زده شده‌ایم.»

هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای

نکته مهم اینکه امکان دسترسی به هوش مصنوعی Adobe Firefly در پی تحریم با IP ایران وجود ندارد بااین‌حال می‌توانید با DNS‌هایی که جهت دور زدن تحریم طراحی شده‌اند به Adobe Firefly دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر