coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید و فروش فالوئر فیک تردز ؛ هر 100 فالوئر حدودا نیم میلیون تومان!

با گذشت یک هفته از راه‌اندازی برنامه جدید «تردز» و عبور تعداد کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر، بازار خرید و فروش فالوئر فیک تردز هم ایجاد شده است.

مطابق با بررسی سایت‌های مختلف از سوی بیزنس اینسایدر، به‌نظر بازار خرید و فروش فالوئر فیک تردز از پیشنهاد 7.5 دلار برای 100 دنبال‌کننده تا 1900 دلار (حدود 90 میلیون تومان) برای 50 هزار دنبال‌کننده را شامل می‌شود.

با اینکه معیار تعداد دنبال‌کننده، همچنان به‌عنوان عاملی تاثیرگذار در زمان انعقاد قرارداد بین شرکت‌ها و اینفلوئنسرها محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست که تعداد فالوئر تا چه میزان برای تردز مهم است. به‌هرحال در شروع فالوئر‌ها در تردز به میزان اینستاگرام یا توییتر مورد توجه نیستند و در مورد الگوریتم نیز رتبه‌بندی در تردز، بیشتر به محتوایی بستگی دارد که فرد با آن تعامل می‌کند.

بیشتر بخوانید: کاهش استقبال کاربران از تردز ؛ افت زودهنگام رقیب پرسروصدای توییتر!

شکل‌گیری خرید و فروش فالوئر فیک تردز

مدت‌هاست که اینستاگرام با ربات‌ها و ردوبدل شدن پول برای فالوئر فیک در این اپلیکیشن مبارزه کرده است. برای سال‌های بسیاری این پلتفرم اقدام به حذف دنبال‌کنندگان و لایک‌های فیک کرده و حتی در دستورالعمل جامع خود، قسمتی را در ارتباط با این امر تعریف کرده است. براساس اعلام پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر «هایپ آدیتور»، به صورت میانگین حدود 13.8 درصد از دنبال‌کنندگان اینستاگرامی اینفلوئنسرها، به عنوان حساب‌های مشکوک در نظر گرفته می‌شوند.

خرید و فروش فالوئر فیک تردز

درحال‌حاضر نیز باتوجه به خرید و فروش فالوئر فیک تردز این شبکه اجتماعی به اینسایدر اعلام کرده است: «حساب‌های مشکوک را به عنوان هر صفحه‌ای در اینستاگرام تعریف می‌کند که به نظر می‌رسد ربات است یا از خدمات خاصی برای پسندها، اظهارنظر‌ها و دنبال کنندگان، استفاده می‌کند.» از طرفی طبق گزارش بیزنس اینسایدر، خرید فالوئر فیک در تردز، در رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا آنچنان تأثیرگذار نخواهد بود.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام و تردز در شرکت متا پلتفرم به‌تازگی در تردز به این موضوع پرداخته است: «ما پست‌ها را رتبه‌بندی می‌کنیم و توصیه‌هایی (پست‌هایی از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید) را در فید نشان می‌دهیم که به خصوص برای یک اپلیکیشن جدید پیش از این که افراد حساب‌های کافی را دنبال کنند، اهمیت دارد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خرید و فروش فالوئر فیک تردز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر