coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی در دستور کار مجلس!

ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی طرحی که در دستور کار مجلس قرار دارد! در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار جلسات علنی این هفته قرار داد. حال در ادامه طرح ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: درخواست خودروسازان دولتی از شورای رقابت برای بازنگری در قیمت محصولات داخلی!

طرح ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی

برنامه قرائت گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شـدن مراحـل قـانونی، در دستور کار جلسات علنی این هفته مجلس قرار گرفته است. بنابر ماده 2 این طرح، در صورت تصویب در مجلس، بازه زمانی انجام این طرح در یک سال آخر مسئولیت اشخاص حقوقی و 3 سال بعد از اتمام مسئولیت فرد است.

ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی

بر اساس گزارش خانه ملت، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ممنوع‌الخروجی مسئولین جمهوری اسلامی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر