coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه [+خلاصه داستان]

عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور، سریال محرمی شبکه سه سیماست که به زودی روی آنتن می‌رود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال عشق کوفی می‌پردازیم.

عشق کوفی تازه‌ترین اثر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از پنجشنبه، ۲۹ تیر ماه روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

فیلمنامه‌ی این اثر نوشته‌ی فائره یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی است. در ادامه ساعت پخش سریال عشق کوفی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال حیثیت گمشده از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال عقیق از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال عشق کوفی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 10:45صبح و 13:15 ظهر روز بعد که زمان تکرار سریال عشق کوفی از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه
زمان پخش سریال عشق کوفی

این سریال تاریخی و عاشقانه به تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شده و 15 قسمت دارد. در این سریال بازیگران مشهور محبوبی از جمله لعیا زنگنه، ثریا قاسمی و نادر سلیمانی به نقش‌آفرینی پرداختند.

سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال‌الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی و  سید جواد هاشمی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

لعیا زنگنه بازیگر با تجربه و قدیمی تلویزیون، نقشی متفاوت را در سریال عشق کوفی ایفا می‌کند. سعید سعدی تهیه کننده این سریال در پاسخ به این سوال که چطور بازیگرانی مانند لعیا زنگنه که مدتی با تلویزیون همکاری نداشتند، راضی به نقش‌آفرینی در عشق کوفی شدند، گفت: «ایشان و برخی از دوستان مدت‌ها بود که از تلویزیون دور بودند و با استفاده از ارتباطاتی که وجود داشت به این اثر دعوت شدند. خود فیلمنامه و این که بازیگران در این ژانر کار نکرده بودند هم برایشان اهمیت داشت و علاقمند بودند تا در نقشی جدید حضور پیدا کنند.»

طراحی پوستر این سریال عاشقانه و تاریخی بر عهده احسان حسینی بوده و سروش خطایی عکاسی آن را انجام داده است.

خلاصه داستان سریال عشق کوفی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه عاشقانه و تاریخی می‌رویم که روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری است که تحت تأثیر رویدادهای کوفه و کربلا تغییر می‌کند. این ماجرای عاشقانه تا واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) ادامه پیدا می‌کند.

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه
زمان تکرار سریال عشق کوفی از شبکه سه

در حال حاضر جزییات بیشتری درباره‌ی داستان این مجموعه رسانه‌ای نشده است.

بخشی از لوکیشن‌های این سریال در شهرک سینمایی نور فیلمبرداری شده، اما لوکیشن‌های اصلی سریال «عشق کوفی» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران تصویربرداری و حدود ۷۵ درصد کار در دکورهای مختلف آنجا انجام شده است. البته ناگفته نماند که حدود پانزده درصد این مجموعه هم در شهر آبادان فیلمبرداری شده است.

سعدی تهیه‌کننده سریال عشق کوفی در پاسخ به این که تا چه حد نسبت به موفقیت «عشق کوفی» خوشبین است، گفت: «با توجه به فضای سریال احساس می‌کنم که مخاطب از آن راضی باشد. فیلمنامه، کارگردانی، ترکیب بازیگران، زاویه نگاه قصه و خود سوژه از جمله عواملی است که می‌تواند «عشق کوفی» را در کانون توجه قرار دهد.»

کارگردان سریال عشق کوفی

ساعت پخش سریال عشق کوفی از شبکه سه

حسن آخوندپور در یکم دی ماه سال 1360 در مشهد به دنیا آمده است. وقتی ۱۱ ساله بود که برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و فعالیت هنری خود را آغاز کرد. وی نخستین فیلم کوتاه خود را در ۱۶ سالگی ساخت و در ۲۶ سالگی شرکت تولید فیلم خود را در مشهد تاسیس کرد و شروع به تولید فیلم کرد.

آخوندپور اولین سریال تلویزیونی خود، «زیر سقف آرزو» را در سال ۱۳۸۶ تهیه کرد و پس از آن «روشنا»، «ترانه پائیزی»، «زیبا»، «آغاز»، «تلخ و شیرین» و «به رنگ باران» را ساخت.

در سی سالگی با کارگردانی «شهری که هرگز نمی‌خوابد» پا به دنیای کارگردانی گذاشت و پس از آن در سال 1395 با ساخت فرشته دختر احمد و فیلم کوتاه باهر توانست در جشنواره‌های بین‌المللی حضور یابد.

الهه شه‌پرست، بازیگر نقش اول فیلم فرشته دختر احمد در جشنواره بین‌المللی فیلم ماربیااسپانیا کاندیدای جایزه بهترین بازیگر شد و فیلم کوتاه باهر که موفق به حضور در بخش کرنر فستیوال کن شده بود، با حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو توانست جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای حسن آخوندپور و جایزه بهترین بازیگر زن را برای محیا دهقانی به ارمغان آورد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال عشق کوفی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال‌الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال عشق کوفی چند قسمتی است؟

این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی حسن آخوندپور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال عشق کوفی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال عشق کوفی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این مجموعه لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال‌الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال عشق کوفی چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی حسن آخوندپور ساخته شده است.”}}]}

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر