;
coinex

بزرگترین کشتی تفریحی جهان سال آینده آغاز به کار می‌کند [+عکس]

تنها یک سال تا آغاز به‌کار بزرگترین کشتی تفریحی جهان باقی است. این کشتی ساخت فنلاند است و قرار است در آب‌های کارائیب کار خود را آغاز کند.

شرکت بین‌المللی “رویال کارائیب” قصد دارد بزرگترین کشتی تفریحی جهان به نام «آیکون آو سیز» را سال آینده به آب‌های کارائیب انداخته و پذیرای مسافرین باشد. گفته شده برای ساخت این کشتی غول‌پیکر 3000 هزار کارگر استخدام شده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از کشتی تفریحی آیکون آو سیز متوجه می‌شوید که این کشتی در عین بزرگی، پر از لوازم سرگرمی است که لحظات خوشی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: ویدیو مدل سه بعدی کشتی تایتانیک با ترکیب 700 هزار عکس منتشر شد [+فیلم]

مراحل تست بزرگترین کشتی تفریحی جهان با موفقیت انجام شد

سروکله کشتی‌های تفریحی دوباره پیدا شده است. کشتی «آیکون آو سیز»، ۳۶۵ متر ارتفاع دارد و وقتی تا پایان ۲۰۲۳ تکمیل شود، وزن آن به ۲۵۰هزار و ۸۰۰ تن خواهد رسید. این کشتی قرار است ژانویه ۲۰۲۴ با ۵۶۱۰ مسافر و ۲۳۵۰ خدمه، کار خود را شروع کند.

مراحل تست بزرگترین کشتی تفریحی جهان با موفقیت انجام شد

ساخت این کشتی غول‌پیکر در فنلاند تقریبا به پایان رسید و آن برای اولین بار در آب‌های آزاد آزمایش شد و موتورهای اصلی، بدنه، سیستم‌های ترمز، سکان،‌ صدا مقدار لرزش آن مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران این پروژه گفتند از ابتدا قرار بوده این کشتی مناسب گذراندن تعطیلات خانواده‌ها باشد و به همین دلیل برای راحت بودن فضا، وقت و انرژی بسیار زیادی صرف ساخت شده است. برای ساخت این کشتی از ۳۰۰۰ کارگر کمک گرفته شده است.

مراحل تست بزرگترین کشتی تفریحی جهان با موفقیت انجام شد

شرکت رویال کارائیب پس از انجام آزمایش اعلام کرد که همه چیز خوب پیش رفته و کشتی آماده است به‌زودی با شروع سال نوی میلادی کار خود را آغاز کند. این کشتی موقع آزمایش صدها کیلومتر در دریا حرکت کرده است. از برخی ویژگی‌های این کشتی، می‌توان به وجود هفت استخر و پارک آبی اشاره کرد. این کشتی ۱۸ عرشه برای گشت‌وگذار مسافران دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بزرگترین کشتی تفریحی جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه خفنه کاشکی داخل ایران ازینا بود

    پاسخ