;
coinex

تماشا کنید: نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 در دستان ستاره کره‌ای تاتنهام!

نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 در دستان ستاره کره‌ای تیم تاتنهام انگلیس منتشر شد. سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ چند روز دیگر معرفی می‌شوند.

نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 که یک تصویر تبلیغاتی است بر دستان “سون هیونگ مین” ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام انگلیس دیده شد. سامسونگ قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را که شامل 4 دستگاه مختلف می‌شود را تا دو هفته دیگر و در رویداد آنپکد در کنار گوشی‌های تاشو جدید خود معرفی کند. حال شاهد تصویری رسمی از گلکسی واچ 6 کلاسیک هستیم.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد از 4 مدل گلکسی واچ 6 رونمایی می‌کند

نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 فاش شد

کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ باقی مانده است. غول کره‌ای در این رویداد از دستگاه‌های جدیدی مانند سری گلکسی وا‌چ 6 رونمایی خواهد کرد. اکنون پیش از معرفی رسمی، تصویری از گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ در دست یکی از فوتبالیست‌های مشهور جهان منتشر شده است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دست «سون هیونگ مین»، بازیکن کره‌ای باشگاه فوتبال «تاتنهام هاتسپر» (Tottenham Hotspur) دیده می‌شود. البته سامسونگ از قدیم تلاش کرده است که با شخصیت‌های مشهور و به‌خصوص افراد کره‌ای، برای تبلیغ محصولاتش تعامل داشته باشد.

نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 فاش شد

تصویر اطلاعات زیادی را شامل نمی‌شود، اما نمایشگر بزرگ دستگاه به‌وضوح قابل مشاهده است؛ چیزی که در گزارش‌های قبلی نیز به آن اشاره شده بود. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی واچ 6 کلاسیک از نمایشگر 44 میلی‌متری استفاده خواهد کرد که در مقایسه با نسل‌های قبلی بزرگ‌تر شده است.

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد حاشیه چرخان دستگاه نیز بسیار نازک‌تر از ساعت‌های قبلی است و هرچند تشخیص این موضوع براساس این تصویر بسیار سخت است، اما ظاهراً این حاشیه همان‌طور که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده بود، اکنون می‌تواند بچرخد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک همراه با سایر اعضای این خانواده در تاریخ 26 ژوئیه (4 مردادماه) و ساعت 14:30 دقیقه (به وقت ایران) معرفی خواهد شد. بااین‌وجود می‌توان انتظار داشت که در آینده اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه اعلام شود. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد آینده خود از نسل جدید گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S9 نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تصویر واقعی گلکسی واچ 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر