coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت ریلمی پد 2 (Realme Pad 2) معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

تبلت ریلمی پد 2 با نمایشگر 120 هرتزی، باتری 8360 میلی آمپر ساعتی و چیپست هلیو G99 مدیاتک به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

شرکت ریلمی طبق برنامه از پیش تعیین شده، از تبلت Realme Pad 2 خود در کشور هند رونمایی کرد. این محصول پس از ریلمی پد، ریلمی پد مینی و ریلمی پد ایکس چهارمین تبلت این برند محسوب می‌شود و در واقع جانشین Realme Pad با طراحی و مشخصات ارتقا یافته است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تبلت لنوو تب M10 5G معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

قیمت و مشخصات فنی تبلت ریلمی پد 2 (Realme Pad 2)

به طور کلی تبلت ریلمی Pad 2 نسبت به ریلمی Pad اصلی در ابعاد بزرگ‌تر و با طراحی متفاوت (یک قاب صاف با منحنی‌های کوچک در گوشه‌ها) و مشخصات برتر ساخته شده است.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 11.5 اینچی LCD است که از وضوح 2000 در 1200 پیکسل، حداکثر روشنایی 450 نیت و نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.2 درصد برخوردار است. پنل 10 بیتی این دستگاه از نرخ نوسازی تطبیقی ​​(40 هرتز / 60 هرتز / 120 هرتز) و فناوری کاهش نور DC dimming نیز پشتیبانی می‌کند.

ریلمی پد 2

این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در یک جزیره دایره‌ای شکل در سمت چپ پنل پشتی خود جای داده است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در سمت راست جلوی تبلت قرار گرفته است.

این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک مجهز شده و از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. این رابط کاربری ویژگی‌های نرم‌افزاری کاربردی مانند تقسیم صفحه، پنجره‌های دوتایی، پنجره‌های انعطاف‌پذیر، نوار کناری هوشمند، و Google Kids Space را به کاربران ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت می‌توان به بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، باتری 8360 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 33 واتی و بدنه نازک 7.2 میلی متری اشاره کرد.

ریلمی Pad 2 در دو رنگ سبز و خاکستری با برچسب قیمت زیر در هند به فروش خواهد رسید:

  • نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 19999 روپیه (معادل 245 دلار)
  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 22999 روپیه (معادل 280 دلار)

فروش اولیه این دستگاه در تاریخ 1 آگوست از ساعت 12 بعد از ظهر از طریق وب سایت رسمی ریلمی، Flipkart و خرده‌فروشی‌ها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت ریلمی پد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر