;
coinex

انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا ؛ بعد از مایکل جکسون و بالاتر از بیانسه!

انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا بعد از مایکل جکسون خبرساز شد. برای اولین‌بار یک خواننده ایرانی به چنین مقامی در عرصه خوانندگی می‌رسد.

انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا شاید یک اتفاق خوشحال‌کننده برای طرفداران این خواننده محبوب باشد. براساس گزارشی که رسانه معتبر The Top Ten نشر داده است، امیرحسین مقصودلو مشهور به امیرتتلو خواننده ایرانی مقیم کشورهای خارجی بعد از مایکل جکسون افسانه‌ای دومین خواننده محبوب لیست 10گانه شد و پس از وی نیز بیانسه معروف در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: افراد منزوی بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند

انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا

به گزارش وب‌سایت رسمی The Top Ten، در لیست ۱۰ نفره‌ بهترین خواننده‌های سبک R&B در جهان، «امیر تتلو» به عنوان دومین خواننده برتر معرفی شده است. نفر اول این لیست «مایکل جکسون» سلطان پاپ است و «بیانسه» بعد از امیر تتلو در رتبه سوم قرار گرفته است!

انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا

وب‌سایت The Top Tens رده‌بندی‌های مختلفی در زمینه‌های فیلم، سریال، موزیک، انواع اپلیکیشن، سایت و… را در محتوای خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که رده‌بندی این سایت براساس نظرسنجی عمومی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتخاب امیر تتلو به عنوان بهترین خواننده حال حاضر دنیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر