coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت بزرگ تردز با قابلیت‌های جدید منتشر شد [+لیست تغییرات تردز]

آپدیت بزرگ تردز با انبوهی از ویژگی‌های جدید منتشر شد. یدین‌ترتیب شبکه اجتماعی تحت مالکیت متا اولین به‌روزرسانی بزرگ خود را دریافت کرد.

شرکت متا به‌عنوان خالق شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز اولین آپدیت بزرگ تردز را با ویژگی‌های جدید منتشر کرد. در این به‌روزرسانی موردی که به چشم می‌آید، اضافه شدن تب Follow جدید در فید activity است. تردز به غیر مورد گفته شده و رفع برخی باگ‌ها، 6 ویژگی دیگر نیز دریافت کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads [+ آموزش پست گذاشتن در تردز]

آپدیت بزرگ تردز با ویژگی‌های جدید منتشر شد

آخرین به‌روزرسانی برنامه Threads یک تب Follow جدید در فید activity اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد ببینند چه کسی آن‌ها را دنبال می‌کند. این تب به کاربران امکان دسترسی آسان به فالوورهای خود را می‌دهد و اینکه آیا باید آن‌ها را دنبال کنند یا خیر. این به‌روزرسانی همچنین با بهبود زمان‌های بارگذاری فید و امکان subscribe برای کاربرانی که فالو نشده‌اند، همراه است. یکی دیگر از قابلیت‌های اضافه‌شده مهم، ویژگی ترجمه است.

این اطلاعات توسط مهندس نرم‌افزار اینستاگرام، Cameron Roth، در Threads به‌اشتراک گذاشته شده است. همچنین ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که باید آن‌ها را بررسی کنید. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید برنامه Threads را همین الان از اپ استور یا پلی استور درصورتی‌که به‌طور خودکار به‌روز نمی‌شود، آپدیت کنید.

علاوه‌بر این، ازآنجایی‌که برنامه Threads به‌سرعت درحال رشد است، ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید تا به‌روزرسانی در دسترس باشد. اگر به‌روزرسانی در فروشگاه‌های برنامه مربوطه شما نمایش داده نشد، توصیه می‌کنیم چند ساعت صبر کنید.

آپدیت بزرگ تردز با ویژگی‌های جدید منتشر شد

لیست کامل ویژگی‌های اضافه‌شده به Threads در آپدیت جدید شامل زیر است:

  • قابلیت ترجمه
  • تب Follow در فید activity
  • subscribe کاربران فالو نشده
  • پیمایش فید activity + بهبود بارگیری
  • following در بخش replies
  • برچسب‌های reposter
  • نمایش لیست فالوورهای اینستاگرام
  • رفع برخی باگ‌های کوچکتر

این‌ها همه تغییرات جدیدی است که مهندس نرم‌افزار اینستگرام در Threads به‌اشتراک گذاشته است. یکی از جنبه‌های اصلی که برنامه Threads هنوز فاقد آن است، نسخه دسکتاپ این پلتفرم است که امیدواریم متا یا یک برنامه برای ویندوز و macOS منتشر کند یا بتواند وب‌سایت Threads را راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت بزرگ تردز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وقتی فیلتره چه فایده ای داره مخابره در موردش ؟ فقط میخواین ما رو بسوزونین که نمیشه ازش استفاده کرد؟ مرض دارین؟

    پاسخ