;
coinex

جدیدترین ایموجی‌های 2024 معرفی شدند

جدیدترین ایموجی‌های 2024 از راه رسیدند. گفته شده که این ایموجی‌های جذاب اوایل سال 2024 منتشر خواهند شد و بسیاری از آنها طراحی جدید دریافت کرده‌اند.

جدیدترین ایموجی‌های 2024 معرفی شدند. ایموجی‌های جدید با نام Emoji 15.1 شناخته شده و گفته شده که بهار سال 2024 میلادی به صورت عمومی منتشر خواهند شد. همچنین گفته شده که 108 ایموجی موجود در این لیست، تغییراتی یافته و طراحی جدیدی به خود گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید برخی از ایموجی‌های جدید 2024 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: جریمه 82 هزار دلاری یک کشاورز کانادایی به دلیل استفاده از یک ایموجی!

جدیدترین ایموجی‌های 2024 معرفی شدند

Emoji 15.1 که احتمالاً در بهار 2024 برای دستگاه‌های هوشمند منتشر می‌شود، شامل تغییر جهت بیش از 100 کاراکتر ایموجی موجود است. ایموجی‌پدیا 108 ایموجی مشخص را انتخاب کرده است که درحال‌حاضر به سمت چپ قرار گرفته‌اند، اما می‌توانند در آینده نزدیک به جهت مخالف نیز ارائه شوند. ایموجی‌های جدید Emoji 15.1 نیز شامل این نامزدهای احتمالی است:

  • پرنده ققنوس
  • قارچ قهوه‌ای
  • زنجیر شکسته
  • لیمو سبز
  •  تکان دادن سر به‌صورت عمودی
  •  تکان دادن سر به‌صورت افقی
جدیدترین ایموجی‌های 2024 معرفی شدند
جدیدترین ایموجی‌های 2024

108 ایموجی جهت‌دار جدید وجود دارد که اکثر آن‌ها از شکلک‌های افراد با رنگ‌های مختلف پوست تشکیل شده‌اند. این شکلک بر روی شخص موجود در حال راه رفتن، فردی که در حال دویدن است، فردی که زانو زده است، فردی با عصای سفید، فردی با صندلی چرخدار دستی و فردی روی ویلچر موتوری، ساخته شده و جهت‌گیری‌هایی مانند چپ و راست را اضافه می‌کند.

نامزدهای دیگر شامل ترکیب‌های جدید نیم‌تنه در ایموجی‌های شبح یا تصاویر خانواده‌ها بدون جنسیت هستند. Emoji 15.1 درحال‌حاضر در فرم پیش‌نویس خود قرار دارد و لیست نهایی ایموجی‌ها و تغییرات جدید در ماه سپتامبر/شهریورماه مشخص می‌شود. شما می‌توانید پیش‌نمایش کامل تصویری از مجموعه ایموجی‌های جدید را در Emojipedia ببینید.

ایموجی‌های جدید Emoji 15.1 در سپتامبر 2023 نهایی خواهند شد و سپس اپل، گوگل و سایر سازندگان دستگاه‌های هوشمند ازطریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی، آن‌ها را به‌کار خواهند گرفت. اغلب چندین ماه طول می‌کشد تا اپل ایموجی‌های جدید را اضافه کند، بنابراین درحالی‌که قرار است این ایموجی‌ها در ماه سپتامبر تأیید شوند، اپل تا سال 2024 آن‌ها را به دستگاه‌های خود اضافه نخواهد کرد. آخرین ایموجی اضافه‌شده در iOS 16.4 بود که در فوریه 2023 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جدیدترین ایموجی‌های 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر