;
coinex

ابزار هوش مصنوعی الجی معرفی شد

به زودی از نسخه توسعه‌یافته ابزار هوش مصنوعی الجی برای استفاده در واحدهای کسب‌و‌کار گوناگون مشابه با چت‌بات ChatGPT رونمایی خواهد شد.

شرکت کره‌ای ال‌جی، قصد دارد نسخه بهبود یافته ابزار هوش مصنوعی الجی را در آینده معرفی کند که امکان استفاده در واحدهای کسب‌و‌کار مختلف خود اعم از دستگاه‌های الکترونیکی را دارد.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی Stable Doodle برای تصویرسازی از طرح‌های ابتدایی معرفی شد [+ویدیو]

معرفی ابزار هوش مصنوعی الجی

نرم‌افزار Exaone 2.0 ال‌جی، درواقع مدل ارتقا یافته نسخه‌ای است که در سال 2021 رونمایی شد و توانایی درک تصاویر و همچنین یادگیری اطلاعات را به زبان کره‌ای و انگلیسی دارد.

ابزار هوش مصنوعی الجی

بنابراین ال‌جی در شمار شرکت‌های فناوری سراسر جهان قرار خواهد گرفت که اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی مشابه ChatGPT شرکت OpenAI را روانه بازار کرده‌اند. «کیونگون بائه»، مدیر تحقیقات هوش مصنوعی ال‌جی طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول درباره این ابزار هوش مصنوعی بیان داشت: «ما تنها شرکت کره‌ای هستیم که موفق شده‌ایم یک مدل چند وجهی دو زبانه را تجاری‌سازی کنیم.»

لازم به ذکر است که آموزش این نسخه جدید با بهره‌گیری از حدود 45 میلیون ایده و امتیاز انحصاری و 350 میلیون تصویر، انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ابزار هوش مصنوعی الجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر