;
coinex

تام کروز هم به جبهه مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود پیوست

به‌نظر تام کروز تجربیاتی درباره هوش مصنوعی دارد که می‌تواند باعث ورود او به جمع مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود شود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، تام کروز ماه اخیر در جریان مشارکت در رویداد مجازی که توسط پلتفرم زوم برگزار شد؛ به مذاکرات استودیویی میان انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) و اتحادیه‌ تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) جهت گفت‌وگو پیرامون نگرانی‌ها درباره استفاده از هوش مصنوعی در سینما ملحق شده است.

بیشتر بخوانید: اعتصاب انجمن بازیگران هالیوود آغاز شد؛ هالیوود در خاموشی مطلق!

ورود تام کروز به جمع مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود

در این راستا شایان ذکر است که اعتصاب گسترده‌ و فعالیت‌های انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) به‌منظور حمایت از حقوق بازیگران در دور‌ه ظهور هوش مصنوعی شکل گرفته و حالا نیز تام کروز به جمع مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود ملحق شده است. در حقیقت تأثیر هوش مصنوعی بر هالیوود بسیار بیشتر از استعداد بازیگری بوده و انجمن نویسندگان هم جهت دفاع از حقوق خود در مقابله با فناوری مذکور، اعتصاباتی را شروع کرده‌اند.

مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود

باوجود اینکه هنوز سخنان دقیق کروز گزارش نشده، اما درواقع نشانه‌هایی از پیوستن او به فعالیت ضد هوش مصنوعی اتحادیه بروز پیدا کرده است. به‌گزارش فیوچریسم، انجمن مذکور صرفاً هنگامی بازیگران را به مذاکره دعوت خواهد کرد که دیدگاه آن‌ها جهت بررسی مفید باشد. کروز همچنین در این زمینه به دفاع از حقوق هنرمندان بدلکار در فیلم‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص پیوستن تام کروز به جمع مخالفان استفاده از هوش مصنوعی در هالیوود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر