coinex
راهنمای خرید تکراتو

بزرگترین کارخانه خودروسازی اروپا توسط تسلا و در آلمان احداث می‌شود

بزرگترین کارخانه خودروسازی اروپا توسط تسلا و در آلمان احداث می‌شود. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

یک جلسه پرسش و پاسخ بین مقامات تسلا و دولت آلمان برگزار شده و اسناد آن امروز منتشر شد که نشان می‌داد تسلا به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در تأسیسات و تجهیزات این شرکت است.

بیشتر بخوانید: نخستین نسخه سایبرتراک تسلا بالاخره ساخته شد [+عکس]

بزرگترین کارخانه خودروسازی اروپا توسط تسلا

شرکت خودروسازی تسلا برای ایجاد تغییرات گسترده در کارخانه این شرکت در نزدیکی برلین درخواست مجوز کرده و در واقع قدم‌های ایجاد بزرگ‌ترین کارخانه خودروسازی اروپا را آغاز کرده است. به گزارش رویترز، دیروز یک جلسه پرسش و پاسخ بین مقامات تسلا و دولت آلمان برگزار شده و اسناد آن امروز منتشر شد که نشان می‌داد تسلا به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در تأسیسات و تجهیزات این شرکت است.

بزرگترین کارخانه خودروسازی اروپا

در واقع تسلا می‌خواهد ظرفیت تولید خودروی خود در آلمان را 2 برابر کرده و به 1 میلیون دستکاه در سال برساند. از سوی دیگر می‌خواهد ظرفیت تولید باطری خود را هم به 100 گیگاوات ساعت افزایش دهد. انتظار می‌رود نخستین فاز از تغییرات شرکت تسلا در نیمه نخست سال آینده میلادی به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احداث بزرگترین کارخانه خودروسازی اروپا توسط تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر