;
coinex

تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال برای کاربران عادی توییتر محدود شد!

توییتر در ادامه سیاست‌های محدودکننده خود تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال از سوی کاربران عادی را کاهش داده تا آن‌ها را ترغیب به خریداری اشتراک بلو کند.

در جدیدترین توییت صفحه پشتیبانی توییتر به اقدامی در راستای کاهش اسپم‌ها در بخش پیام‌های خصوصی (DM)، اشاره شده است. براین‌اساس، به‌نظر توییتر محدودیت جدیدی را برای کاربران عادی در نظر گرفته است. طبق این محدودیت اکانت‌هایی که از تیک آبی برخوردارند، از لحاظ تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز با محدودیت روبرو می‌شوند. این تغییرات به‌نظر از دیروز نیز اجرایی شده است. از طرفی این شرکت پیشنهاد داده که چنانچه قصد دارید پیام‌های بیشتری ارسال کنید، نسبت به خریداری اشتراک توییتر بلو اقدام کنید.

این شرکت از تقریباً یک هفته قبل تغییر دیگری را نیز در قسمت پیام‌های خصوصی اجرا کرده بود تا کاربران تنها پیام‌های کسانی به دستشان برسد که آن‌ها را دنبال می‌کنند. از طرفی در یک تفاوت آشکار پیام‌های کاربران بلو نیز حتی درصورتی‌که آن‌ها را دنبال نکرده باشید، در صندوق درخواست‌ها دیده خواهد شد. البته این تنظیمات تنها برای تمام کاربرانی بوده که پیش‌تر تنظیمات خود را روی دریافت پیام از سوی کلیه کاربران قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: امکان انتشار مقالات طولانی در توییتر فراهم می‌شود

محدودیت تعداد پیام‌های خصوصی کاربران عادی توییتر

در مورد محدودیت تعداد پیام‌های خصوصی کاربران عادی توییتر تنها در صفحه پشتیبانی توییتر اعلام شده بود که محدودیت جدید اکانت‌های عادی از روز 30 تیرماه اعمال شده است. اما، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال از سوی هر حساب معمولی در دست نیست.

تعداد پیام‌های خصوصی

در همین راستا ایمیل مطبوعاتی توییتر در واکنش به درخواست اظهارنظر در این مورد دیگر به‌طور خودکار ایموجی پو را ارسال نکرده؛ به‌جای آن یک پیام به‌صورت خودکار به دست فرستنده مبنی‌بر اینکه به‌زودی به شما پاسخ داده می‌شود، ارسال می‌کند. البته این شرکت به‌نظر هنوز تصمیم به ارائه پاسخ مناسب به این ایمیل‌ها نگرفته و تنها روش پاسخ‌گویی خودکار خود را تغییر داده است.

این تغییرات در حالی رقم می‌خورد که ایلان ماسک از هنگام تصاحب توییتر به‌شدت روی مقابله با اسپم متمرکز شده؛ البته به زعم عده‌ای فروش اشتراک بلو نیز در اجرای این سیاست‌ها تأثیر به‌سزایی داشته است. اما، ماسک در ماه آوریل 2022 پیش از آنکه پیشنهاد وی برای خرید توییتر مورد موافقت واقع شود، اعلام کرده بود که در صورت تصاحب این شبکه اجتماعی، یا بات‌های اسپم را شکست خواهد داد یا در راه مقابله با آن‌ها از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص کاهش تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال کاربران عادی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر