coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ عرضه می‌شود!

ظاهراً قرار است گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ راهی بازار شود. بنابراین باید منتظر معرفی گوشی‌های بعدی غول فناوری کره با هوش مصنوعی باشیم.

براساس افشاگری برخی از افشاگریان مانند Ice Universe ، گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ وارد بازار خواهد شد. البته آنطور که توضیح داده شده است، این مدل هوش مصنوعی ارتباطی به دستیار صوتی بیکسپی ندارد و به صورت کاملاً مستقل عمل خواهد کرد. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی وجود ندارد پس باید تا اخبار بعدی منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: عرضه گلکسی S24 اولترا با سرعت شارژ 65 واتی به لطف یک فناوری جدید!

گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ معرفی می‌شود

این شایعه توسط Ice Universe در توییتر منتشر شده است که وی در آن تأیید می‌کند که سامسونگ درحال توسعه برخی فناوری هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 است؛ اگرچه او به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن اشاره نکرد. خوشبختانه، او در ادامه می‌افزاید که این فناوری هیچ ارتباطی با Bixby ندارد و بعد از آن می‌نویسد: “Bixby را فراموش کنید.” درحالی‌که توییت‌های Ice Universe اطلاعات کافی در مورد برنامه‌های سامسونگ ارائه نمی‌دهد، ممکن است غول کره‌ای بالاخره بتواند به دستیار صوتی خود پایان داده و چیزی بسیار فراتر از آن را معرفی کند.

سری Galaxy S24 ممکن است چت‌بات خود را برای رقابت با ChatGPT داشته باشد. همین دیروز، گزارش شد که مهندسان اپل درحال کار بر روی یک چت‌بات مشابه با نام احتمالی “Apple GPT” هستند، بنابراین تعجب‌آور نیست که بشنویم که سامسونگ نیز روی یک فناوری مشابه کار می‌کند.

متأسفانه، توییت آیس یونیورس بیشتر سؤالاتی را به‌وجود می‌آورد تا به آن‌ها پاسخ دهد، مانند اینکه آیا سامسونگ درحال حذف تدریجی Bixby به‌نفع یک چت‌بات هوشمندتر است یا ورود چت‌بات به‌طور قابل‌توجهی Bixby را بهبود می‌بخشد.

گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ معرفی می‌شود

ما همچنین نمی‌دانیم که مدل‌های Galaxy S24 چه مزیت‌هایی خواهند داشت که کاربران از این فناوری هوش مصنوعی استفاده کنند و چگونه شرکت آن را در برنامه‌های خود ادغام خواهد کرد. ما در مورد نحوه همکاری کوالکام با متا برای آوردن هوش مصنوعی on-device به گوشی‌های پرچمدار در سال آینده صحبت کردیم و با توجه به اینکه گلکسی اس 24 با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد، ممکن است نوعی ادغام با این چیپست نیز وجود داشته باشد.

دقیقاً مانند ما، دنبال‌کنندگان توییتر Ice Universe نیز سؤالات مشابهی دارند که وی به آن‌ها پاسخ نداده است. بااین‌حال، با معرفی سری گلکسی S24 در اوایل سال آینده، اطلاعات بیشتری در مورد فناوری هوش مصنوعی سامسونگ خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی S24 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر