;
coinex

جزئیات تازه‌ای از مشخصات رم و حافظه گلکسی S24 منتشر شد

سامسونگ احتمالاً قصد افزایش رم و حافظه گلکسی S24 را دارد. به‌نظر سامسونگ میزان رم مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S24 را به 12 گیگابایت می‌رساند.

با وجود گذشت مدت کوتاهی از عرضه گوشی‌های سری گلکسی S23 به بازار، هم‌اکنون شایعات در مورد نسل بعدی آن‌ها به گوش می‌رسد. طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ رم و حافظه گلکسی S24 را افزایش خواهد داد.

درحال‌حاضر فاصله بسیاری تا معرفی سری گلکسی S24 وجود دارد، اما از همین حالا بخشی از مشخصات آن‌ها با درصد اطمینان بالایی قابل پیش‌بینی است. این گوشی‌های هوشمند احتمالاً مجهز به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 و حافظه UFS 4.1 خواهند بود و همچنین سیستم‌عامل آن به طور پیش‌فرض اندروید 14 خواهد بود. همچنین،‌ مطابق انتظارات مدل اولترا به بهره‌گیری از دوربین 200 مگاپیکسلی ادامه خواهد داد.

به علاوه، شنیده‌هایی بالاخره خبر از ارتقای سرعت شارژ گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می‌دهد و احتمالاً گلکسی اس 24 با شارژر سرعت بالاتر از 45 وات عرضه شود. شاید کره‌ای‌ها حتی به سراغ سرعت شارژ 65 واتی نیز بروند.

سری گلکسی S23 نسبت به نسل پیشین، ارتقاهای قابل قبولی داشت. این گوشی‌های هوشمند عملکرد مناسبی از خود نشان دادند و همچنین شارژدهی‌شان بهبود یافته بود؛ اما همه این موارد به‌معنای تکمیل ماموریت سامسونگ نیست.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی S24 در دو مدل با تراشه اسنپدراگون و اگزینوس روانه بازار می‌شوند

افزایش رم و حافظه گلکسی S24

یکی از منابع مشهور دنیای تکنولوژی به نام Tarun Vats در توییتی نوشت که سامسونگ رم گلکسی S24 و S24 پلاس را به 12 گیگابایت ارتقا خواهد داد، درحالی‌که مدل اولترا احتمالا حداکثر 16 گیگابایت رم در اختیار خواهد داشت.

حافظه گلکسی S24

افزون بر رم، این منبع مدعی تصمیم سامسونگ به افزایش میزان حافظه داخلی پایه مدل‌های استاندارد و پلاس نسل بعدی پرچمدارهای خود از 128 گیگابایت، به 256 گیگابایت شده است. درصورت صحت شایعه اخیر، عملکرد سری گلکسی S24 در حوزه مولتی‌تسکینگ بهتر خواهد شد

آخرین مرتبه‌ای که سامسونگ از 12 گیگابایت رم در مدل غیر اولترا بهره برد، گلکسی S10 پلاس در سال 2019 بود. همچنین گلکسی S20 اولترا در نسخه‌ای با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش میزان رم و حافظه گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر