;
coinex

جهش 1000 درصدی رمزارز X بعد از تغییر لوگوی توییتر!

پس‌از اعلام ایلان ماسک مبنی‌بر تغییر لوگوی توییتر به ایکس، بازار ارزهای دیجیتال با جهش 1000 درصدی رمزارز X همراه شده است.

بازار رمزارز هم‌اکنون با جهش 1000 درصدی رمزارز X بعد از تغییر لوگوی توییتر به X همراه شده است. توکن X که یک توکن ناشناخته و نه چندان معروف به شمار می‌رفت که حالا با تغییر لوگوی توییتر تا 1000 درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که رشد توکن ذکر شده در شرایطی رقم خورده که کل بازار NFTها در سکوت کامل است.

بیشتر بخوانید: ورلد کوین (Worldcoin) به عنوان ارز دیجیتال خالق ChatGPT راه‌اندازی شد

جهش 1000 درصدی رمزارز X در بازار NFT

پس از اظهارات اخیر ایلان ماسک مبنی بر تغییر نام توییتر به نام X.com و لوگوی آن، ارز دیجیتال نسبتا ناشناخته ایکس (X) افزایش شگفت‌انگیز بیش از 1000 درصدی را تجربه کرد. توکن ایکس که با یک بازار NFT که اکنون بسته شده، مرتبط است، شاهد افزایش قیمت چشمگیر از 0.00002 دلار به 0.00025 دلار بود و حجم معاملات آن به 50000 دلار رسید.

جهش 1000 درصدی رمزارز X در بازار NFT

علی‌رغم این افزایش چشمگیر در توکن ایکس، بازار کلی ارزهای دیجیتال نسبتاً آرام باقی مانده و ارزش کل آن 1.23 تریلیون دلار است. به نظر می‌رسد که رشد شدید توکن ایکس تنها به خود آن خلاصه شده است. برای مثال، قیمت بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی به بالای 30000 دلار رسید، اما در زمان نگارش این خبر، به 29756 دلار کاهش یافته است. سایر آلت کوین‌ها نیز در جریان جلسه معاملاتی آسیا در روز دوشنبه با کاهش مواجه شدند.

توییت ماسک در مورد X.com و نماد ایکس تعامل قابل‌توجهی را به همراه داشت و توییت او بیش از 16 میلیون بار بازدید شد. این توییت نشان می‌دهد که X.com، تعامل نامحدود، شامل صدا، تصویر، پیام‌رسانی، پرداخت‌های بانکداری، و استفاده از هوش مصنوعی را به همراه خواهد داشت و بازاری جهانی برای ایده‌ها و خدمات ایجاد خواهد کرد. علی‌رغم هیجانی که پیرامون توکن ایکس وجود دارد، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نسبتاً ضعیف باقی می‌ماند و سرمایه‌گذاران به‌خوبی تحولات پیرامون X.com و تأثیر احتمالی آن بر صنعت کریپتو را زیر نظر دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جهش 1000 درصدی رمزارز X بعد از تغییر لوگوی توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر