coinex
راهنمای خرید تکراتو

مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب در لایحه عفاف و حجاب پیش‌بینی شده است

مرکز پژوهش‌های مجلس در لایحه حجاب و عفاف امکان مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب تا 10 درصد کل دارایی آن‌ها را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایرنا، در لایحه حجاب و عفاف تنظیم شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس که درحال‌حاضر در کمیسیون قضایی مورد بررسی قرار گرفته جهت مجازات سلبریتی‌های هنجارشکن موضوعات بسیاری همچون جزای نقدی تا 10 درصد کل دارایی و تا 15 سال محرومیت از فعالیت شغلی مدنظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: پلمپ دفتر دیجیکالا به دلیل بی‌حجابی ؛ فروشگاه اینترنتی محبوب دادگاهی می‌شود؟

مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب طبق لایحه حجاب و عفاف

در ادامه گزارش ایرنا در رابطه با مجازات مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب ذکر شده است: «براین اساس اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری 100 میلیارد تومان باشد تا 10 درصد آن یعنی 10 میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.»

مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب

براساس این طرح به جای دستگیری‌های و توقیف‌هایی که تا به حال نتیجه‌ای جز سواستفاده‌ دشمن جهت تبلیغات علیه کشور نداشته، بر جریمه‌های سنگین مالی تمرکز شده که به‌صورت خودکار از حساب اشخاص متخلف کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مصادره اموال سلبریتی‌های بی‌حجاب جدیدترین ترفند برای مقابله با بی‌حجابی گسترده است. نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خدا کنه، ان‌شاءالله که بشه!
    سلبریتی جماعت راست راست راه میره و هر غلطی دلش خواست میکنه، جوابگو نیست که هیچ تازه طلبکار هم هست!
    لطفا جلوی ولنگاری این جماعتو بگیرین تا جامعه رو به گند نکشوندن، چیزی مثل لجن زار غرب!

    اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها 💚

    پاسخ

    وقتی نه راه پیش داشته باشی و نه راه پس، می‌روی قاتیِ باقالی‌ها، این جماعت کارچاق کن هم بنا دارند نون‌خورخانه جدیدی به راه بیندازند تا از این مردم بی‌چاره پول بسلفند. شرم هم نمی‌کنند.

    پاسخ