;
coinex

مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 (Xperia 5 V) فاش شد [+ویدیو تبلیغاتی سونی]

مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 فاش شد. پرچمدار بعدی سونی از یک پردازنده آمریکایی با مشخصاتی فوق‌العاده در بخش دوربین بهره می‌برد.

مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو لو رفت. براساس اطلاعاتی که این افشاگر فاش کرده است، نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سونی از تراشه پرچمدار کوالکام موسوم‌به Snapdragon 8 Gen 2 در کنار 8 تا 16 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. در ادامه در کنار ویدئوی تبلیغاتی با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: سونی اکسپریا وان مارک 5 رسما معرفی شد؛ تنها پرچمدار مجهز به جک 3.5 میلیمتری هدفون در دنیا! [+مشخصات و قیمت]

مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 لو رفت

یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو که معمولاً پیش‌بینی درستی درباره‌ محصولات سونی انجام می‌دهد، مشخصات فنی گوشی اکسپریا ۵ مارک ۵ را فاش کرده است. بر همین اساس، جدیدترین گوشی سونی قرار است با پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 2 از راه برسد.

گوشی‌های سری Xperia 5 عموماً نسخه‌ اصلاح‌شده‌ سری Xperia 1 هستند؛ به همین دلیل انتظار داریم سخت‌افزار اصلی Xperia 5 V مشابه Xperia 1 V باشد. اما ظاهراً گوشی Xperia 5 V احتمالاً با دوربین دوگانه شامل یک دوربین استاندارد و یک دوربین اولتراواید تولید خواهد شد.

Xperia 5 V احتمالاً هشت تا ۱6 گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی خواهد داشت و به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. Xperia 5 V با نمایشگر ۶٫۱ اینچ دستگاهی کامپکت محسوب می‌شود.

ویدیو تبلیغاتی گوشی Xperia 5 V

ویدیو فاش‌شده از Xperia 5 V، طراحی به‌روز این گوشی را نشان می‌دهد که از دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد. بدین‌ترتیب احتمالاً این محصول به دوربین استاندارد و دوربین اولتراواید مجهز خواهد شد. این درحالی است که چهار مدل قبلی گوشی مذکور دوربین تله‌فوتو نیز داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر