;
coinex

سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌ معرفی شدند [+قیمت]

در رویداد سامسونگ، سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌ معرفی شدند. ساعت کلاسیک این سری با حاشیه چرخان فیزیکی عرضه می‌شود.

قاب چرخشی از ویژگی‌های بارز ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که در یک سال گذشته در گلکسی واچ‌ها به‌کار گرفته نشد بود. اما طی رویداد سامسونگ، ساعت کلاسیک گلکسی واچ 6 با این ویژگی معرفی شد.

خانواده گلکسی واچ 6 در دو سایز متفاوت عرضه می‌شوند و هر دو عضو آن از قابلیت eSIM پشتیبانی می‌کنند که البته در ایران کاربردی ندارد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold 5) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌

گلکسی واچ 6 در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفت‌های زیادی کرده است؛ عضو مینیمالیستی و مقرون‌به‌صرفه‌تر سری جدید فاقد حاشیه چرخان فیزیکی است، اما تمام عملکردهای جدید را شامل می‌شود.

این ساعت‌های هوشمند کمی کوچکتر از مدل قبلی خود هستند و در اندازه‌های 44 میلی متری و 40 میلی متری عرضه می‌شوند. با این حال، به لطف قاب نازک‌تر، صفحه نمایش‌ها کمی بزرگتر (به ترتیب 1.5 و 1.3 اینچ) هستند.

سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌ از یک صفحه نمایش سوپر امولد با AOD تمام رنگی بهره گرفته‌اند که با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شوند.

سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌ معرفی شدند [+قیمت]

ساعت‌های کلاسیک Galaxy Watch6 دارای ابعاد 43 و 47 میلی‌‌متری هستند و شما می‌توانید با استفاده از حاشیه چرخان فیزیکی در این مدل، به سادگی به منوها و برنامه‌های ساعت دسترسی پیدا کنید.

این گجت‌های پوشیدنی دارای چیپست جدید اگزینوس W930 هستند که با یک CPU دو هسته‌ای عرضه می‌شود، اما حداکثر سرعت کاری پردازنده 18 درصد افزایش یافته و به 1.4 گیگاهرتز رسیده است. رم این گجت هوشمند نیز با افزایش 33 درصدی به 2 گیگابایت رسیده و حافظه داخلی این ساعت‌ها 16 گیگابایت اعلام شده است.

به جزئت می‌توان گفت بزرگترین بهبود در بخش نرم افزاری این ساعت‌ها رخ داده است؛ به لطف سنسورهای دمای پوست و نمایشگر ضربان قلب، این گجت‌ها اطلاعات دقیق‌تری از کیفیت خواب ارائه می‌دهند.

این شرکت اعلام کرد که این پوشیدنی‌ها تنها ابزارهایی هستند که از مجموعه کامل ردیابی سلامت – ECG، هشدار ضربان قلب و HR، فشار خون، پیش‌بینی چرخه قاعدگی و تشخیص سقوط پشتیبانی می‌کنند.

سری گلکسی واچ 6 (Galaxy Watch6)‌ معرفی شدند [+قیمت]

Watch6 از کیف پول سامسونگ (در کشورهایی که در دسترس است) پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن به عنوان شاتر دوربین یا برای پیدا کردن تلفن همراه روی نقشه استفاده کرد. از آنجایی که سیستم عامل این ساعت‌ها WearOS است، این گلکسی واچ‌ها از گوگل و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک دارای باتری‌های 425 میلی‌آمپر ساعتی برای اندازه‌های بزرگتر (44 میلی‌متر یا 47 میلی‌متری کلاسیک) و 300 میلی‌آمپر ساعت برای اندازه‌های کوچکتر (40 میلی‌متر و 43 میلی‌متر کلاسیک) هستند. این دستگاه‌ها گواهی IP68 را دریافت کرده‌اند و می‌توانند در آب تا عمق 50 متری غوطه ور شوند. همچنین این ساعت‌ها استاندارد MIL-STD-810H را نیز دریافت کرده‌اند و در برابر شرایط نامساعد محیطی مانند دما، رطوبت، شوک، لرزش و غیره مقاوم هستند.

سری استاندارد گلکسی واچ 6 در رنگ‌های مشکی (هر دو اندازه)، نقره‌ای (فقط 44 میلی‌متر) و طلایی (فقط 40 میلی‌متر) موجود است. قیمت‌ها از 299 دلار شروع می‌شود و برای ساعت‌های بزرگتر با پشتیبانی از LTE به 329 دلار می‌رسد.

نسخه کلاسیک واچ 6 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. مقرون به صرفه‌ترین نسخه 399 دلار و هزینه آن می‌تواند تا 429 دلار افزایش یابد. پیش فروش این محصولات از امروز آغاز شده و در 11 اوت در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این ساعت‌های هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر