coinex
راهنمای خرید تکراتو

تسلای دنیای دوچرخه‌ها با نام WAU CYBER به زودی معرفی می‌شود؛ قدرتمندترین دوچرخه جهان!

شرکت دوچرخه‌سازی WAU CYBER در زمینه تولید دوچرخه‌های الکتریکی فعالیت دارد و مدعی شده که تسلای دنیای دوچرخه‌ها و قدرتمدترین دوچرخه برقی دنیا را در آینده نزدیک عرضه می‌کند.

دوچرخه WAU CYBER تحت عنوان قدرتمندترین دوچرخه برقی جهان در پلتفرم جذب سرمایه‌ جمعی Indiegogo رونمایی می‌شود. در حقیقت، تعدادی از افراد با توجه به این محصول از این شرکت به‌عنوان تسلای دنیای دوچرخه‌ها نام می‌برند.

شایان توجه است که مدل خاصی از این محصول به‌صورت محدود عرضه خواهد شد. همچنین تنها 250 دستگاه از مدل Founders Edition دوچرخه‌ WAU CYBER به تولید خواهد رسید که تعدادی از ویژگی‌های آن سطح بالاتری از مدل استاندارد دارد.

بیشتر بخوانید: نخستین دوچرخه برقی مجهز به ChatGPT رسما معرفی شد [+عکس]

معرفی تسلای دنیای دوچرخه‌ها

به ادعای وب‌سایت رسمی WAU CYBER، این دوچرخه شاهکار طراحی و مهندسی در این زمینه خواهد بود. همچنین طبق اعلام سازنده‌ WAU CYBER، طراحی و ویژگی‌های این محصول منجر خواهد شد که نسبت به رقبای دیگر در مرتبه بالاتری جای گیرد و در حقیقت، قدرتمندترین و بهترین قابلیت‌ها را به‌عنوان یک دوچرخه‌ الکتریکی خواهد داشت.

تسلای دنیای دوچرخه‌ها

لازم به ذکر است که تاریخ شروع کمپین WAU CYBER در Indiegogo فعلاً تعیین نشده است و اطلاعاتی درباره لیست کامل مشخصات و توانایی‌های این محصول وجود ندارد. به‌هرحال، این دوچرخه‌ برقی از ظاهر سایبرپانکی استفاده می‌کند و در 6 رنگ برای مشتریان عرضه خواهد شد.

هم‌اکنون، اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ WAU CYBER در دست نیست؛ بااین‌حال بعد از آغاز کمپین این دوچرخه‌ الکتریکی در Indiegogo، مشخصات کامل آن درکنار قیمت و تاریخ عرضه آن به‌ بازار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آیا محصول جدید WAU CYBER شایسته لقب تسلای دنیای دوچرخه‌ها است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر