;
coinex

کاملترین ماکت فراری پوروسانگوئه با قیمت یک میلیارد تومان معرفی شد!

شرکت آمالگام کلکشن کامل‌ترین ماکت فراری پوروسانگوئه را با قیمت 1 میلیارد تومان معرفی کرد. این ماکت جزئیات بسیار دقیقی دارد گویی که واقعاً در کنار یک فراری قرار دارید.

یک شرکت انگلیسی فعال در زمینه طراحی و تولید ماکت به‌نام آمالگام کلکشن (Amalgam Collection) از کاملترین ماکت فراری پوروسانگوئه با قیمت 20,795 دلار یا همان 1 میلیارد تومان رونمایی کرد. این ماکت که تنها 64 سانتی‌متر طول دارد، آنقدر دقیق طراحی شده است که تمامی جزئیات آن را می‌توانید تماشا کنید، بطوریکه انگار در کنار نسخه مخصوص کودکان این سوپراسپورت ایستاده‌اید.

بیشتر بخوانید: کانسپت آینده‌نگرانه مرسدس بنز Vision One-Eleven رونمایی شد؛ برگ برنده مرسدس!

با ارزش‌ترین ماکت فراری پوروسانگوئه معرفی شد

شرکت انگلستانی آمالگام کلکشن (Amalgam Collection) که در زمینه ساخت ماکت خودرو فعالیت می‌کند، از یک محصول بسیار جذاب رونمایی کرد. این محصول ماکت فراری پوروسانگوئه است و جزئیات بسیار دقیقی دارد. نکته جالب اینکه برای کامل‌ترین نسخه از این ماکت باید 20,795 دلار پرداخت کرد؛ این رقم معادل تقریباً یک میلیارد تومان می‌شود.

ماکت گرانقیمت فراری پوروسانگوئه در مقیاس 1:8 است. برای اینکه جزئیات این ماکت در بالاترین سطح ممکن باشد، آمالگام طرح‌های کامپیوتری (CAD) اصلی، کد رنگ‌ها و مشخصات مواد به‌کاررفته را از فراری دریافت کرده است. شاید بدانید این شرکت همکاری‌های نزدیکی با خودروسازان ایتالیایی، به‌خصوص فراری دارد.

تازه‌ترین محصول آمالگام آنقدر از نظر جزئیات دقیق است که در نگاه نخست به تصاویر آن شاید نتوانید تشخیص دهید با خود فراری پوروسانگوئه روبرو هستید یا ماکت آن! از نظر ابعاد باید گفت این ماکت خاص طولی برابر با 24 اینچ یا 62 سانتیمتر دارد و آمالگام برای توسعه آن بیش از 3000 ساعت زمان صرف کرده است. ساخت هر دستگاه از این ماکت 300 ساعت طول می‌کشد. بد نیست بدانید از این ماکت فقط 199 دستگاه تولید خواهد شد.

آمالگام تأکید می‌کند پس از ساخت هر دستگاه، جزئیات آن به‌دقت توسط مهندسین و اعضای تیم طراحی بررسی می‌شود. هدف از این کار این است که مدل تولیدی بدون نقص و خالی از هر گونه ایراد باشد.

قیمت پایه ماکت فراری پوروسانگوئه از 15,995 دلار شروع می‌شود. در نسخه پایه رنگ بدنه قرمز و داخل کابین به رنگ مشکی است. اما کسانی که دوست دارند ماکت خود را با رنگ‌های دلخواه سفارش دهند، باید 20,795 دلار کنار بگذارند. در این صورت رنگ بدنه، کابین، رینگ‌ها و کالیپرهای ترمز قابل شخصی‌سازی خواهد بود.

مشخصات فنی فراری پوروسانگوئه

قیمت ماکت فراری پوروسانگوئه اگرچه گزاف به‌نظر می‌رسد، اما در مقایسه با مدل واقعی رقمی به‌حساب نمی‌آید! این کراس‌اوور جذاب 400 هزار دلار قیمت دارد! نیروی این اسب وحشی توسط یک موتور 6.5 لیتری V12 که 715 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، تأمین می‌شود. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، اولین شاسی‌بلند تاریخ مارانلو قادر است صفر تا صد را در عرض فقط 3.3 ثانیه طی کند.

شایان ذکر است به‌غیر از ماکت فراری پوروسانگوئه آمالگام ماکت‌های بسیار دقیقی از استون مارتین DB5، بوگاتی ویرون و دیگر مدل‌های مطرح دنیا دارد. این شرکت در سال 1985 در بریستول تأسیس شد و در ابتدا در حوزه ساخت ماکت‌های معماری فعالیت داشت. بعدها این شرکت تغییر رویه داد و حتی با کمپانی دایسون در زمینه ساخت قطعات جاروبرقی وارد همکاری شد. آمالگام از سال 1995 به تولید ماکت خودرو رو آورد. این شرکت از سال 1998 با فراری همکاری دارد و شریک تجاری آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره ماکت فراری پوروسانگوئه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

.

منبع دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر