coinex
راهنمای خرید تکراتو

ازکی رفع تعلیق شد! [+جزئیات]

دستور تعلیق مجوز فعالیت شرکت ازکی به علت عدم رعایت حجاب اجباری صادر شده بود. اما حالا جزئیاتی از رفع تعلیق ازکی منتشر شده است.

بنابر تصمیم بیمه مرکزی ایران، تعلیق مجوز فعالیت شرکت ازکی به دلیل عدم رعایت حجاب اجباری توسط کارمندان این شرکت خدمات بیمه‌ای در دستور کار قرار گرفته بود اما حالا شنیده‌ها حاکی از رفع تعلیق مجوز ازکی است.

بیشتر بخوانید: ساترا سانسور صحبت‌های دختر سردار سلیمانی را تکذیب کرد!

عدم رعایت حجاب منجر به تعلیق مجوز فعالیت شرکت ازکی شد

به گزارش تکراتو، به دنبال انتشار تصاویری از کارمندان شرکت ازکی، که در حوزه بیمه فعالیت می‌کند، خبرگزاری تسنیم از انتشار تصویر کارمندان بدون رعایت حجاب را هنجارشکنی خوانده و از احتمال تعلیق مجوز این شرکت خبر داد.

حالا همین خبرگزاری اعلام کرده است با ورود بیمه مرکزی به‌عنوان نهاد ناظر به این موضوع، مجوز فعالیت این شرکت تعلیق شده است. تسنیم در این خصوص نوشت:

«طی روزهای گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع متوقف شود.»

عدم رعایت حجاب منجربه تعلیق مجوز فعالیت شرکت ازکی شد

فعالیت شرکت ازکی در حالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است که این شرکت شب گذشته و به دنبال انتشار خبر احتمال تعلیق مجوز خود در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرده بود که تصاویر منتشرشده موضع رسمی شرکت ازکی نیست و این شرکت به‌عنوان یک کسب‌وکار ایرانی قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کند.

با تعلیق مجوز و توقف فعالیت این شرکت استارتاپی فعال در حوزه بیمه، شمار مجموعه‌های استارتاپی تعطیل شده به دلیل حجاب به دو مورد رسید. هفته گذشته بود که ساختمان مرکزی دیجی‌کالا هم به دلیل مساله حجاب پلمب شد و این محدودیت اعمال‌شده هنوز هم مرتفع نشده است. فراموش نکنیم که احتمالا به زودی کسب‌وکارهای بیشتری دچار چنین وضعیتی می‌شوند چراکه اخیرا ماجرای عکس بی‌حجاب کارمندان طاقچه نیز خبرساز شده بود.

ازکی رفع تعلیق شد [بروزرسانی 10 مرداد 1402]

طبق شنیده‌ها از منابع آگاه در بیمه مرکزی، شرکت ازکی رفع تعلیق شده است. به گزارش تکراتو، شرکت ازکی نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد که جزییات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد. هم‌چنین وب‌سایت ازکی که از دیشب غیرفعال شده بود، از ساعتی پیش فعال شده و صدور بیمه‌نامه در آن مانند گذشته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعلیق مجوز فعالیت شرکت ازکی به دلیل بی‌حجابی چیست؟ به نظر شما اگر رسیدگی به تمام مشکلات مملکت با همین سرعت انجام می‌شد، آیا الان دلار در مرز 50 هزار تومان بود؟ آیا تورم 70 درصدی به وقوع می‌پیوست و آیا بحران دارو گریبانگیر مردم می‌شد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    این که مسوولین ما در حال چپاول مملکت هستن هیچ شکی نیست. حالا نمی‌دونم چرا سعی دارید وانمود کنید این گرونی و تورم تقصیر اینا نیست
    الانم دارن با مساله حجاب ملت رو سرگرم میکنن تا به دزدیهای خودشون ادامه بدن. بیدار شو ساندیس عزیز بیدارشو

    پاسخ

    خدا تو قرآن درباره قوم سبت توضیح داده ، گفته هر گروهی یا امتی حرمت شکنی علنی انجام بده معیشتشونو تنگ و سخت میکنم مثل قوم سبت. تمام بد بختی و نکبت ما سر همین گناه های آشکار در ملأ عامه….اگه این درست بشه ، اصلأ خود امام زمان میان و حکومت میکنن نه کس دیگه….
    اگه دلار هی داره بالاتر میره برید گشف حجابا رو جمع کنید اگه به ماوراءالطبیعه و قدرت پروردگار باور دارید…‌
    اینو گفتم اینجا بمونه تا چند سال دیگه دانشمندا بیان کشفش کنن….

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    واقعا متاسفم براتون خوبه که خودتون هم با جمهوری اسلامی پا گرفتید و بلند شدید..هرچه قدر دلتون خواست نمک خوردید و هربار دلتون خواست نمکدون شکستید، آره خوبه که ما بفهمیم شما هم توی این مملکت امام زمان چطوری ترقه افکنی می کنید…واستون متاسفم،نوشتید اگه به مشکلات ممکلت رسیدگی میشد دلار پنجاه هزار تومان نمیشد، معلومه که نمیشد!! ولی این چه ربطی به اون داره؟اون سرجایه خودش بهش رسیدگی نکردن این هم سر جای خودش…ولی کاش اینو بفهمید که اون مسئولین بودجه بگیر و کار نکن، هیچ ربطی به جمهوری اسلامی نداره، مسئول های باوجدان متدین هم هستند که دارند تمام تلاش خودشون رو می کنند این هشت سال کند روحانی رو جبران کنن! امیدوارم زودتر هم سایتتون بسته بشه !!
    #تفرقه_افکن_های_بی_وجدان

    پاسخ

    ساندیس خور احمق ، این سایت فقط خبر رو گذاشته چه ربطی داره که اومدی و چرت و پرت میگی اینجا.

    حیوانهایی مثل تو و امسال تو هستند که نه تنها اسلام و اعتقادات مردم رو از بین بردن بلکه به نظرم روی واقعی اسلام رو نشون دادن به همه که دیگه کسی اعتقادی نداره.

    بجای افتخار به این دین شده مایه تروریست و شرمساری این دین و محکوم به فنا است .

    پاسخ

    شماها حتی بلد نیستین با احترام صحبت کنید یه مشت بچه که تا دیروز ساپورت مالی میشدین الان ننه و باباتون ولتون کردن،موندید آواره
    پسر خوب مگه اسلام و اعتقاد مال آخوند هستش که من بخاطر اون بزارمش کنار سرتو بنداز پایین کارتو بکن تلاشتو بکن امیدتم به بالاسری باشه

    پاسخ