coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

برای خرید شارژ ایرانسل از چه راهی می‌توان اقدام کرد؟ راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها سیم‌کارت خود را شارژ کنید. اما قطعا روشی مناسب است که در کوتاه‌ترین زمان شما را به هدف برساند.

خرید شارژ ایرانسل به‌خصوص در مواقعی که نیاز به تماس فوری با مخاطب خود دارید، نباید بیش از چند ثانیه طول بکشد.

با انتخاب روشی مناسب می‌توانید خرید شارژ ایرانسل را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهید و سپس تماس‌های مهم خود را برقرار کنید.

اگر هنوز با پرسرعت‌ترین روشی که برای خرید شارژ وجود دارد آشنا نیستید، تا انتهای مقاله با ما همره باشید.

چرا سیم‌کارت باید در زمان کوتاهی شارژ شود؟

فرض کنید در حال تماس با کارفرما، مدیر یا نیروهای تحت امر خود هستید و لازم است موضوع مهمی را با آنها در میان بگذارید. قطعا اتمام شارژ سیم‌کارت در این زمان می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

در مواقعی نیز لازم است تا در کوتاه‌ترین زمان با فردی تماس گرفته و او را از موضوع خاصی آگاه کنید. در این شرایط اگر شارژ سیم‌کارت خالی باشد و نتوانید به‌موقع تماس را برقرار کنید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

شاید به‌یاد آورید که چند سال پیش مجبور بودیم برای خرید شارژ ایرانسل یا دیگر اپراتورها به سوپرمارکت یا مغازه‌های مختلف مراجعه کنیم.

این درحالی است که امروزه بسیاری از افراد با توجه به مشغله‌هایی که دارند، نمی‌توانند برای کارهای ساده‌ای مانند خرید شارژ، زمان زیادی را صرف کنند.

به‌همین دلیل نیز روش‌های نوینی به‌وجود آمد که از طریق آنها می‌توان در کوتاه‌ترین زمان، سیم‌کارت‌های اعتباری را شارژ کرد.

برای خرید شارژ ایرانسل در کوتاه‌ترین زمان چه روشی مناسب است؟

در بین روش‌های مختلفی که در حال حاضر وجود دارند، می‌خواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

سوپر اپلیکیشن تاپ است برنامه‌ای است که با فراهم آوردن سرویس‌های کاربردی مختلف در این مسیر به شما کمک می‌کند.

علاوه‌بر اپلیکیشن، شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت این مجموعه نیز در زمان کوتاهی سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

نحوه خرید شارژ ایرانسل از طریق تاپ

برای خرید شارژ اپراتورهای مختلف مانند ایرانسل می‌توانید بدون واسطه، از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت تاپ اقدام کنید. در هر 2 روش شما در کم‌تر از 30 ثانیه عملیات خرید شارژ را با موفقت انجام خواهید داد.

خرید شارژ از طریق اپلیکیشن

برای این کار ابتدا وارد برنامه شده و روی آیکون شارژ کلیک کرده یا به‌عبارتی آن را لمس کنید.

شماره تلفنی که می‌خواهید شارژ شود را وارد کنید. در این مرحله آیکون‌هایی وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها شماره‌ای را در حافظه تاپ ثبت یا از بین مخاطبین، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب آیکون اپراتور، باید نوع شارژ که می‌تواند معمولی یا شگفت‌انگیز باشد و همچنین مبلغ آن را تعیین کنید.

در آخر باید با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم یا اعتبار کیف پول، هزینه را پرداخت کرد.

لازم به ذکر است که اگر بانک شما از مبالغ زیر 10 هزار تومان پشتیبانی نمی‌کند با شارژ کیف پول تاپ به‌راحتی می‌توانید شارژهای کم‌تر از این مبلغ را خریداری کنید.

خرید شارژ از طریق وب‌سایت

یکی دیگر از راه‌های آسان برای خرید شارژ ایرانسل مراجعه به وب‌سایت تاپ است. با ورود به این صفحه، کادری در مقابل شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات لازم را در آن وارد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید واردکردن شماره تلفن است. تفاوتی ندارد که از کدام اپراتور استفاده می‌کنید، مهم این است که سیستم آن را شناسایی خواهد کرد.

در ادامه دکمه‌هایی قرار دارد که مبالغ شارژ روی آنها نوشته شده و شما باید مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امکان واردکردن مبالغ دلخواه بالای هزار تومان با مضرب 1000 نیز در این کادر وجود دارد.

در آخر شماره‌ای برای دریافت رسید وارد کرده و کد امنیتی را درج میکنید. سپس با زدن دکمه خرید شارژ به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می‌شوید.

آیا امکانات تاپ در خرید شارژ خلاصه می‌شود؟

شاید با خود فکر کنید که نصب یک اپلیکیشن برای خرید شارژ، تنها باعث پر شدن حافظه گوشی شما خواهد شد و سود دیگری ندارد.

در اینجا لازم است بگوییم که استفاده از تاپ، علاوه‌بر خرید شارژ در چند ثانیه، بیش از 73 سرویس کاربردی را برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از این سوپر اپلیکیشن هوشمند می‌توانید تمام امور بانکی، مالی و احراز هویت سجام را انجام دهید.

برخی افراد تاپ را به‌عنوان موبایل بانک می‌شناسند اما نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن تاپ، چیزی فراتر از موبایل‌بانک محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال روشی برای خرید شارژ ایرانسل یا دیگر اپراتورها در کوتاه‌ترین زمان‌ هستید، باید سوپر اپلیکیشن تاپ را به شما معرفی کنیم.

تاپ علاوه‌بر اپلیکیشن، در بستر اینترنت نیز به کاربران سرویس‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و شما از 2 طریق و در کوتاه‌ترین زمان، می‌توانید سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

علاوه‌بر خرید شارژ با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان بسیاری از امور بانکی وغیر بانکی مانند احراز هویت سجام، پرداخت عوارضی و پرداخت خلافی خودرو را نیز انجام داد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر