coinex
راهنمای خرید تکراتو

ادعای بزرگ سامسونگ: تا 5 سال آینده فروش پرچمداران گلکسی برابر با کل فروش آیفون می‌شود!

مدیر واحد موبایل سامسونگ مدعی شده که تا 5 سال دیگر فروش پرچمداران گلکسی سامسونگ گوی سبقت را از میزان فروش آیفون‌های اپل می‌رباید.

به گزارش وب‌سایت IMSN و به نقل از Wccftech، «تی‌ام رو»، مدیر واحد موبایل سامسونگ اعتقاد دارد که میزان فروش پرچمداران گلکسی سامسونگ این امکان را دارد که تا پنج سال آینده از فروش آیفون‌های اپل فراتر رود؛ بااین‌حال رسیدن به چنین هدفی اصلا کار آسانی نخواهد بود.

مدیر واحد موبایل سامسونگ این ادعا را طی کنفرانسی که گزارش مالی این شرکت در آن منتشر شد، اعلام کرده که درواقع هدف بلندمدت این شرکت محسوب می‌شود. به بیانی دیگر، سامسونگ برنامه دارد تا میزان فروش گوشی‌های پرچمدار خود را از آیفون‌های اپل بیشتر کند.

نکته مهم این است که سامسونگ در طول یک سال فروش بیشتری در حوزه گوشی‌های هوشمند نسبت به اپل دارد، بااین‌حال این امر به علت فروش ترکیبی از گوشی‌های پایین‌رده، میان‌رده و پریمیوم میسر شده است. از طرفی اما اپل تنها فروشنده پرچمدار بوده و حتی آیفون SE نیز با وجود قیمت پایین‌تر، با چیپست پرچمدار در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی مشابه آیفون 15 ساخته می‌شود؛ سامسونگ در هیچ چیز پا پس نمی‌کشد!

هدف 5 ساله سامسونگ در زمینه فروش پرچمداران گلکسی

ظاهراً اپل هم‌اکنون از تأمین‌کنندگان خود درخواست داشته تا جهت تولید 84 تا 89 میلیون گوشی از سری آیفون 15 آمادگی لازم را داشته باشند. از طرفی اما میزان فروش سری گلکسی S23 هنوز حتی به نصف این رقم هم دست نیافته است. بااین‌حال، به عقیده تی‌ام رو، این شرکت تحت هدایت وی، توانایی شکست رقیب دیرینه خود را خواهد داشت.

فروش پرچمداران گلکسی

درحال‌حاضر غول فناوری کره‌ای با دو مشکل بزرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند. در مورد نخست، سامسونگ فاقد اکوسیستمی به قدرت اپل است. لذا باید جهت ارائه برخی نرم‌افزارها اکوسیستم بهتری را در دسترس کاربران قرار دهد.

موضوع دیگر بحث قیمت‌گذاری است. هم‌اکنون گلکسی زد فلیپ 5 با قیمت پایه 999 دلاری محصول نسبتاً مناسبی در بازار به‌شمار می‌رود، بااین‌حال گلکسی زد فولد 5 که از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، با قیمت 1799 دلاری، دستگاهی بسیار گران‌قیمت بوده و درنتیجه فروش کمتری هم داشته است. اما احتمالاً قیمت فناوری‌های تاشو در طول سال‌های آتی کاهش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیشی گرفتن فروش پرچمداران گلکسی سامسونگ از آیفون‌های اپل تا 5 سال آینده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر