coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی مشابه آیفون 15 ساخته می‌شود؛ سامسونگ در هیچ چیز پا پس نمی‌کشد!

براساس برخی شایعات به‌نظر سامسونگ قصد تولید گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی حداقل در مدل اولترا را برای رقابت با پرچمداران اپل دارد.

حساب کاربری Ice Universe به‌عنوان یک افشاگر بسیار خوش سابقه‌ در زمینه اطلاع‌رسانی جزئیات محصولات سامسونگ، به‌صورت غیرمستقیم خبر از برنامه این غول فناوری کره‌ای جهت تولید گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی داده است. باوجود اینکه Ice Universe صراحتاً به نام گلکسی S24 اولترا در این راستا اشاره نداشته، اما احتمالاً گلکسی S24 اولترا مانند رقبای خود یعنی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس مجهز به این فریم تیتانیومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بدنه سری آیفون 15 از فولاد مورد استفاده در صنایع هوافضا ساخته می‌شود!

تولید گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی

باتوجه به اینکه تیتانیوم گران‌تر از آلومینیوم است، کاربرد آن در بدنه آیفون‌های جدید و پرچمداران جدید سامسونگ، قیمت نهایی دستگاه‌ها را افزایش خواهد داد. به‌ همین جهت احتمالا با یک رویکرد منطقی فلز تیتانیوم تنها در پرچمداران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی

در این زمینه Ice Universe تصویری از جدول تناوبی عنصرها با عدد 22 را منتشر کرده که درواقع باتوجه به اینکه 22 عدد اتمی عنصر تیتانیوم است، باید شاهد استفاده از آن در گوشی گلکسی S24 باشیم. همچنین همانطور که ذکر شد به‌نظر تیتانیوم در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

گفتنی است که گوشی‌های پریمیوم معمولا دارای فریمی از جنس آلومینیوم یا فولاد ضدزنگ هستند. با توجه به اینکه آیفون 15 احتمالاً با فریم تیتانیومی به تولید خواهد رسید، چندان دور از تصور نخواهد بود که برندهای دیگر همچون شیائومی هم در مسیر رویکرد مشابهی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تولید گلکسی اس 24 با بدنه تیتانیومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر