;
coinex

تعرفه واردات موبایل برای سال 1402 اعلام شد [+جدول]

تعرفه واردات موبایل برای سال 1402 اعلام شد. براین اساس سه نوع واردات گوشی به کشور وجود دارد که هرکدام شرایط خاص خود را دارند. در ادامه نوشتار با تکراتو همراه باشید.

تعرفه واردات موبایل در سال 1402 براساس بخشنامه جدیدی که از سمت گمرک ایران منتشر شده است، اعلام شد. تاکنون اخبار زیادی از واردات گوشی موبایل به ایران منتشر شده است و تعرفه‌های گوناگونی نیز براساس وضعیت نابسامان واردات این دستگاه الکترونیکی در نظر گرفته شده است. اما تعرفه‌های جدید بر سه بخش تقسیم شده و هرکدام نیز شرایط خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: درخواست مشترک انجمن واردکنندگان موبایل و اتاق ایران برای لغو ممنوعیت واردات آیفون 14 [+سند]

تعرفه واردات موبایل برای سال 1402 اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم؛ بر اساس بخشنامه گمرک ایران و طبق ابلاغیه وزرات صمت حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال 1402 در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی مشخص شد.

در رویه تجاری برای گوشی‌های بالای 600 دلار جمع حقوق ورودی 15 درصد و برای گوشی زیر 100 دلار جمع حقوق ورودی 6 درصد است. این درحالی است که در رویه پستی و مسافری جمع حقوق ورودی گوشی بالای 600 دلار با صفحه غیر لمسی 30 درصد و گوشی با صفحه کلید لمسی با ارزش بین 100 تا 600 دلار 8 درصد اعلام شده است.

تعرفه واردات موبایل برای سال 1402 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعرفه واردات موبایل برای سال 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر