coinex
راهنمای خرید تکراتو

حد نصاب کارکرد تلفن ثابت افزایش یافت

بنابر جدیدترین تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مبلغ حد نصاب کارکرد تلفن ثابت به‌منظور قطع یکطرفه به نفع مشتریان سراسر کشور تا 3 برابر افزایش یافت.

به گزارش تکراتو و به نقل از شرکت مخابرات ایران، حد نصاب کارکرد تلفن ثابت که طبق مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با تحقق یکی از این دو مورد یعنی عدم پرداخت بدهی در دو ماه یا رسیدن به مبلغ 20 هزارتومان در میان دوره، شرکت مخابرات ایران مکلف به قطع تلفن مشترکین به صورت یکطرفه بود، بااین‌حال باتوجه به ابلاغ مصوبه 346 کمیسیون تنظیم مقررات، مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور تا میزان 3 برابر افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که تا قبل از این براساس مصوبه شماره 3 جلسه 207 سازمان تنظیم مقررات، خدمات ارائه شده بر بستر تلفن ثابت به مشتریان درصورت عدم پرداخت بدهی از سوی مشتری به دوصورت با توقف روبرو می‌شد که با مصوبه جدید این کمیسیون، مبلغ حد نصاب کارکرد تلفن ثابت برای مشتریان رشد پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: شروط وزیر ارتباطات برای تمدید پروانه مخابرات اعلام شد

افزایش حد نصاب کارکرد تلفن ثابت

حالا با اجرای چنین مصوبه‌ای، فراتر از 70 درصد مشتریان دچار قطعی میان دوره نمی‌شوند. همچنین با اجرای مصوبه شماره 3 جلسه 346 کمیسیون تنظیم مقررات  و در راستای اجرای مصوبه دریافت هزینه مابه‌التفاوت ماهانه تلفن ثابت و به منظور جلب رضایت مشتریان مصوبه قبلی با اصلاح روبرو شد.

حد نصاب کارکرد تلفن ثابت

براساس گفته شرکت مخابرات ایران، طبق مصوبه جدید شرایط قطع یا توقف ارائه سرویس در دو وضعیت رقم خواهد خورد: نخست، عدم پرداخت صورتحساب، در دو ماه متوالی (با هر مبلغ بدهی) و یا دستیابی مبلغ قبض قابل پرداخت در تهران به مرز 600 هزار ریال در طول ماه (میان دوره) و در سایر شهرها به 450 هزار ریال در طول یک ماه (میان دوره) جهت ارائه خدمات در مراکز استان‌ها، 300 هزار ریال در سایر شهرها و 250 هزار ریال در روستاها باعث قطع یک طرفه تلفن خواهد شد.

لازم به ذکر است از طرفی برای تلفن‌های دارای ودیعه کماکان سقف اعتبار یا حد نصاب 80 درصد ودیعه و برای مشتریان خوش حساب و با کارکرد بالا میانگین سه دوره صورتحساب مبنای اعتبار مشترکین قرار می‌گیرد. شرکت مخابرات ایران در انتهای اطلاعیه خود با اعلام تشکر از مشتریان خود تقاضا داشت که با پرداخت به موقع صورتحساب، این شرکت را در اجرای طرح‌های توسعه‌ای کمک کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص افزایش حد نصاب کارکرد تلفن ثابت جهت قطع آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر