coinex
راهنمای خرید تکراتو

آفیس 365 ؛ معرفی، بررسی ویژگی‌ها، انواع و قیمت آن

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های نرم‌افزاری در جهان، مایکروسافت آفیس است که توسط 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. تقریباً همه کسانی که در سی سال گذشته از کامپیوتر استفاده کرده‌اند، با برنامه‌های Microsoft Word، Excel یا PowerPoint سروکار داشته‌اند، از طریق Outlook، ایمیل ارسال کرده‌اند یا در Skype به کسی، پیام داده‌اند.

میلیون‌ها کسب‌وکار مدرن برای برقراری ارتباط، ایجاد اسناد و متعادل کردن نوشته‌های خود به ابزارهای این مجموعه پر قدرت، متکی هستند، اما تعداد کاربران آفیس، بسیار بیشتر از آن چیزی است که همه فکر می‌کنند، به خصوص از زمان انتشار لایسنس آفیس 365 به بعد.

اگر می‌خواهید از مجموعه آفیس خود در یک فضای ابری استفاده کنید یا فقط می‌خواهید کمی بیشتر در مورد کارهای داخلی این مجموعه‌ای که در همه جا حضور دارد اما کمتر شناخته شده است بدانید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را بخوانید. در این مقاله، قصد داریم به رایج‌ترین سؤالات کاربران در مورد Office 365 پاسخ دهیم.

آفیس 365 (مایکروسافت 365) چیست؟

«مایکروسافت 365» در 10 ژوئیه 2017 معرفی شد. این مجموعه در اصل از Office 365، با ویندوز 10 اینترپرایز و سایر ابزارها و محصولات امنیتی و مدیریت دستگاه مبتنی بر فضای ابری تشکیل شده بود. پیش‌تر مایکروسافت 365 با نام آفیس 365 شناخته می‌شد که بعدها به این نام، تغییر پیدا کرده است.

Office 365 یک سرویس اشتراکی سالیانه است که شامل جدیدترین برنامه‌های دسکتاپ نسخه‌های مادام‌العمر مانند Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneDrive است. همچنین ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری و آنلاین مانند ذخیره‌سازی فایل، امنیت، همکاری و بهره‌وری است؛ از جمله Microsoft Teams، Microsoft Lists، SharePoint، Exchange، Planner، OneDrive، Skype و Yammer است.

همچنین در نسخه‌های سازمانی دارای ویژگی‌های اختیاری مانند لایسنس ویندوز 10 اینترپرایز و مجموعه‌ای از برنامه‌های امنیتی و مدیریتی برای شرکت‌ها است.

یکی از مزایای اصلی مایکروسافت 365 این است که همه برنامه‌ها به صورت خودکار، آپدیت و آپگرید می‌شوند و این، تغییر بزرگی در نحوه استفاده ما از برنامه‌های دارای لایسنس معمولی ایجاد می‌کند.

انواع نسخه‌های مایکروسافت 365 چیست؟

در هنگام خرید لایسنس آفیس 365 بسته‌های مختلفی وجود دارد که شامل نسخه‌هایی برای استفاده شخصی، خانواده‌های چندکاربره، دانش‌آموزان و دانشجویان، مشاغل، سازمان‌های غیرانتفاعی و مؤسسات آموزشی می‌شود.

نسخه‌های مختلف زیادی برای خرید آفیس 365 وجود دارد که هر کدام، ارائه دهنده برنامه‌های خاصی هستند و قیمت متفاوتی دارند. با این حال، این برنامه‌ها به طور کلی در یکی از سه دسته زیر، قرار می‌گیرند.

  1. خانگی (Home): نسخه‌های خانگی مخصوص کاربران عادی و خانگی است و در وهله اول، شامل برنامه‌های آفیس (Word، Excel، PowerPoint و غیره) و OneDrive می‌شود. باز هم مجموعه اصلی برنامه‌های کاربردی، بسته به نسخه خریداری شده متفاوت است.
  2. بیزینس (Business): اشتراک پایه‌ایBusiness  شامل برنامه‌های آفیس، Teams، OneDrive for Business، Exchange Online و سایر برنامه‌های مشترک مانند Forms، Lists، Planner و Bookings می‌شود. اشتراک‌های تجاری یا بیزینس، می‌توانند برنامه‌هایی مانند Publisher و کنترل‌های امنیتی پیشرفته را اضافه کنند. این نسخه برای کسب‌وکارهای کوچک است.
  3. اینترپرایز (Enterprise): نسخه‌های سازمانی برای استفاده در سازمان‌های بزرگ در نظر گرفته شده‌اند و به شدت بر روی همکاری و کار ترکیبی، تمرکز دارند. برنامه‌های سازمانی دارای ابزارهایی برای کمک به امنیت، انطباق و سازگاری نیز هستند. این نسخه برای کسب و کارهای بزرگ‌تر است.

حال در ادامه می‌خواهیم هر یک از ورژن‌های این نسخه‌های آفیس 365 را معرفی و به صورت مختصر بررسی کنیم.

انواع ورژن آفیس 365 خانگی (Home)

مایکروسافت 365 خانگی دارای دو نسخه است که در زیر، آورده شده است:

  • مایکروسافت 365 پرسونال (Microsoft 365 Personal): نام قدیمی مایکروسافت 365 پرسونال، آفیس 365 پرسونال است. این محصول، یک کاربر است و قابلیت نصب بر روی 5 دستگاه را دارد. دارای تمامی ویژگی‌های مجموعه آفیس است.
  • مایکروسافت 365 فمیلی (Microsoft 365 Family): گاهی اوقات کاربران این محصول را با نام آفیس 365 هوم می‌شناسند؛ این به این علت است که این محصول در ابتدا با این نام عرضه شده است و سپس به مایکروسافت 365 فمیلی، تغییر پیدا کرده است. این محصول، 6 کاربر است و قابلیت نصب بر روی 30 دستگاه را دارد.
    تمام قابلیت‌های آفیس 365 پرسنال را دارد و تنها تفاوت آنها در تعداد کاربرهای آن‌ها است.

انواع ورژن آفیس 365 بیزینس (Business)

در زیر انواع ورژن مایکروسافت 365 بیزینس، آورده شده است:

  • آفیس 365 بیزینس اسنشیال (Office 365 Business Essentials): نام کنونی آن، مایکروسافت 365 بیزینس بیسیک (Microsoft 365 Business Basic) است. این ورژن دارای برنامه‌های ورد، اکسل پاورپوینت و اوت لوک است.
    فقط شامل خدمات آنلاین، از جمله Exchange Online و OneDrive for Business می‌شود و به برنامه‌های دسکتاپ آفیس، دسترسی ندارند. این ورژن، برای سازمان‌هایی مناسب است که می‌خواهند ایمیل و فضای ذخیره‌سازی ابری را مدیریت کنند؛ اما بر روی برنامه‌های دسکتاپ آفیس، سرمایه‌گذاری می‌کنند.
  • آفیس 365 بیزینس (Office 365 Business): نام کنونی آن، آفیس 365 بیزینس پریمیوم (Microsoft 365 Business Premium) است. این ورژن، دارای تمام برنامه‌های بیزینس اسنشیال به علاوه پابلیشر و اکسز است.
    شامل همه سرویس‌های آنلاین و برنامه‌های دسکتاپ، به‌علاوه حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات سایبری و مدیریت دستگاه Microsoft Intune است.
  • آفیس 365 بیزینس پرو پلاس (Office 365 Business Pro Plus): نام کنونی آن، Microsoft 365 Apps for Business است. اکنون این محصول، ترکیب دو ورژن قدیمی بیزینس و پرو پلاس است. این نسخه دارای تمامی برنامه‌های آفیس، یعنی Word، Excel، Access، Publisher و Outlook به علاوه فضای ابری رایگان است.
    در واقع، فقط شامل برنامه‌های دسکتاپ آفیس و ذخیره‌سازی فایل ابری OneDrive for Business است. این ورژن، شامل ایمیل Exchange Online یا سایر خدمات آنلاین نیست.
    این ورژن، یک انتخاب خوب برای مشاغل کوچکی است که می‌خواهند به برنامه‌های آفیس و فضای ذخیره سازی ابری، دسترسی آسان داشته باشند اما نمی‌خواهند ایمیل خود را به سرورهای مایکروسافت، تغییر دهند.
  • آفیس 365 بیزینس پرمیوم (Office 365 Business Premium): نام کنونی آن، مایکروسافت 365 استاندارد (Microsoft 365 Standard) است. این ورژن، کامل‌ترین ورژن نسخه بیزینس است که دارای تمامی ویژگی‌های قبلی به همراه اکسچنج، مایکروسافت تیمز و شیر پوینت است. در واقع، این نسخه شامل تمام خدمات آنلاین و برنامه‌های دسکتاپ است.

قابل ذکر است که تمامی این ورژن‌ها، ارائه دهنده 1 ترابایت فضای وان درایو رایگان هستند.

انواع ورژن آفیس 365 اینترپرایز (Enterprise)

در زیر انواع ورژن‌ مایکروسافت 365 اینترپرایز، آورده شده است:

  • آفیس 365 اینترپرایز ای 1 (Office 365 Enterprise E1): این ورژن، دارای برنامه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت لوک است.
    خدمات آنلاین و نسخه‌های آنلاین برنامه‌های آفیس را ارائه می‌دهد، اما برنامه‌های دسکتاپ را شامل نمی‌شود. سازمان‌هایی که می‌خواهند در حین انتقال ایمیل و ذخیره‌سازی ابری به سرورهای مایکروسافت به نسخه‌های آفیس خاصی پایبند بمانند، این طرح را مناسب می‌دانند.
  • مایکروسافت 365 اینترپرایز ای 3 (Microsoft 365 Enterprise E3): این ورژن دارای تمامی برنامه‌های آفیس به علاوه Dynamics 365، شیر پوینت، یامر، تیمز و وان درایو است.
    مجموعه کاملی از سرویس‌های آنلاین و برنامه‌های دسکتاپ را ترکیب می‌کند و محبوب‌ترین برنامه برای شرکت‌های بزرگ‌تر است.
    این سیستم، شامل ویژگی‌های پیشرفته نگهداری ایمیل و کشف برای رسیدگی به مسائل دعوی قضایی است. این ورژن، فاقد برخی از ویژگی‌ها است؛ مانند: توانایی ادغام مایکروسافت تیمز با سیستم تلفن یک سازمان و شامل زیر مجموعه‌ای از ویژگی‌های Azure Active Directory Premium است.
  • مایکروسافت 365 اینترپرایز ای 5 (Microsoft 365 Enterprise E5): این ورژن، دارای تمامی برنامه‌های آفیس 365 اینترپرایز E3 به همراه Power BI Pro است. E5 بهترین برنامه‌های بهره‌وری در سطح خود را با امنیت پیشرفته، سازگاری، صدا و قابلیت‌های تحلیلی، ترکیب می‌کند.
    شامل برخی از ویژگی‌های پیشرفته eDiscovery است؛ اما برچسب قیمت بالاتر آن را با ویژگی‌های امنیتی درجه یک سازمانی، توجیه می‌کند. به‌عنوان‌مثال، هر اشتراک Microsoft 365 E5 به صورت خودکار یک اندپوینت برای Microsoft 365 Threat Analytics است و می‌تواند با Microsoft Defender Advanced Threat Protection ادغام شود.

ویژگی‌های جدید مایکروسافت 365 چیست؟

از افزایش انعطاف‌پذیری فضای ابری گرفته تا ارائه روش‌های بیشتر برای همکاری در پروژه‌ها، در ادامه به شش ویژگی مورد علاقه Microsoft Office نگاهی خواهیم کرد. کاربران می‌توانند این ویژگی‌ها را در پروژه‌های آینده خود، پیاده‌سازی کنند.

  1. ذخیره سازی و امنیت بهتر در وان درایو
  2. همکاری بلادرنگ با شرکا و همکاران
  3. ایجاد نقشه داده‌ها از طریق Power Map
  4. مدیریت جریان‌های کاری با استفاده از Microsoft Planner
  5. کار کردن در هر زمانی و در هر جایی از دنیا
  6. نظرات نهایی ما در مورد مایکروسافت تیمز در OFFICE 365

در ادامه، به توضیح هر یک از این ویژگی‌های جدید خواهیم پرداخت.

ذخیره سازی و امنیت بهتر در وان درایو

اولین ویژگی جدید مایکروسافت 365، بهبود امنیت فضای ذخیره سازی در OneDrive است. از زمانی که پاندمی کرونا، نحوه کار شرکت‌ها با گروه‌هایی که از راه دور و در محیط‌های ترکیبی کار می‌کنند را تغییر داده است، از قابلیت‌های ابری استفاده بیشتری شده است. این قابلیت‌های ابری به کاربران اجازه می‌دهند که فایل‌ها و اسناد را بدون دردسر در اینترنت ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند.

خوشبختانه، مایکروسافت با به‌روزرسانی ویژگی‌های موجود برای سازمان‌ها و افرادی که از OneDrive آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنند، این مشکل را حل کرد. شما می‌توانید تا 1 ترابایت داده را در فضای ابری ذخیره کنید که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از سایر برنامه‌های مایکروسافت مانند ورد یا اکسل بر روی اسناد و فایل‌ها، همکاری کنید.

ذخیره سازی و امنیت بهتر در وان درایو

البته آن‌ها امنیت را نیز فراموش نکردند. Office 365 به Windows Defender مجهز شده است و از داده‌های شما در برابر نفوذ و ویروس‌ها، محافظت می‌کند. همچنین دارای یک لایه حفاظتی میان محصول (cross-product protection) است؛ بنابراین تیم‌های امنیتی می‌توانند به‌طور دقیق تهدیدات را در زمان واقعی، شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ دهند.

علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها را با رمز عبور رمزگذاری کنید، امتیازات کاربر را برای کپی یا ذخیره داده‌های محرمانه تنظیم کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های در معرض خطر را به صورت ریموت، حذف کنید.

همکاری بلادرنگ با شرکا و همکاران

ما درباره این موضوع به صورت مختصر در بخش بالا به آن اشاره کردیم، اما این ویژگی جدید شایسته توضیحات بیشتری است. Office 365 به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها و اسناد خود را در OneDrive ذخیره کنید، جایی که می‌توانید آن‌ها را برای همکاری با تیم خود برای افزایش بهره وری و کارایی، به اشتراک بگذارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لینک را با همکاران خود، به اشتراک بگذارید؛ پس از آن، تیم شما می‌تواند از طریق آن لینک، وارد آن سند شود تا همه با هم بتوانند روی اسناد Word، Excel یا Powerpoint کار کنند. همچنین می‌توانید فایل‌های Word خود را به اشتراک بگذارید که از تغییرات ایجاد شده و زمان آن‌ها مطلع باشید.

ایجاد نقشه داده‌ها از طریق Power Map

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در مایکروسافت 365، قابلیت Power Map است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که داده‌ها را از اکسل بگیرید و آن را به یک نقشه سه بعدی تعاملی زیبا، تبدیل کنید. این یک راه حل قدرتمند برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعاتی است که باید با جستجو در صفحات گسترده اکسل، پیدا شوند. از این رو برای انتقال اطلاعات به مخاطبان مختلف، مانند سهام‌داران یا شرکای بالقوه، مفید است.

استفاده از Power Map در اکسل ساده است و از طریق کلیک بر روی یک دکمه، به دست می‌آید. با استفاده از Power Map، می‌توانید نقاط داده را بر روی یک کره سه‌بعدی یا نقشه سفارشی، ترسیم کنید که در آن می‌توانید نمایشی سینمایی از دیدگاه‌ها و یافته‌های خود، ایجاد کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ردیف‌ها و ستون‌های مختلف را فیلتر کنید یا حتی می‌توانید از فیلترهای پیشرفته برای جستجو در بین داده‌ها و ارائه جذاب آن‌ها، استفاده کنید.

مدیریت جریان‌های کاری با استفاده از Microsoft Planner

مدیریت گردش کار مؤثر و کارآمد، کلید موفقیت در کسب و کار است. Microsoft Planner به شما اجازه می‌دهد تا بدون دردسر تیم‌ها و وظایف آنها را در یک مکان، سازماندهی کنید. شما می‌توانید برای آنها مهلت زمانی تعیین کنید، فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، بایدها را ایجاد کنید و پیشرفت هر کار و کلیت پروژه را پیگیری کنید.

این برنامه، تصاویری را ایجاد می‌کند که بتوانید سریعاً ببینید که اوضاع چگونه پیش می‌رود. همچنین همه چیز به صورت یکپارچه از طریق یک درگاه داشبورد واحد، کنترل و مدیریت می‌شوند. تنها شرط لازم این است که لایسنس آفیس 365 را خریداری کرده باشید و بتوانید از این برنامه قدرتمند، نهایت استفاده را ببرید.

کار کردن در هر زمانی و در هر جایی از دنیا

Office 365 نه تنها بر روی ویندوز و مک نصب می‌شود، بلکه می‌توانید روی دستگاه اندروید یا iOS تلفن همراه خود نیز به آن دسترسی داشته باشید! حتی اگر مشغول کار بر روی لپ تاپ خود نیستید، می‌توانید با ورود به یک دستگاه مهمان از طریق مرورگر وب به فایل‌ها و اسناد Office 365 خود، دسترسی داشته باشید. این شامل تمام برنامه‌ها، از جمله OneDrive، Word، Excel، Powerpoint و Outlook می‌شود. همه آنها در اپ استور اپل و پلی استور اندروید در دسترس هستند.

تنها چیزی که به آن نیاز دارید، اطلاعات ورود به سیستم و یک لایسنس است. سپس می‌توانید در هر کجای دنیا و روی هر دستگاهی، کار کنید. این موضوع به خصوص در هنگام کار از راه دور و اتفاقی که برای دستگاه شما می‌افتد، بسیار مفید است. لازم نیست در هنگام عوض کردن کار خود، نگران از دست دادن تمام کارهای خود باشید؛ زیرا تمام چیزها در فضای ابری، ذخیره می‌شوند.

نظرات نهایی ما در مورد مایکروسافت تیمز در Office 365

مایکروسافت آفیس 365 دارای ویژگی‌های زیادی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند بهره‌وری و همکاری بیشتری داشته باشند، کارآمدتر کار کنند و خیلی چیزهای دیگر. این ویژگی‌ها نه تنها مفید هستند، بلکه کاربرپسند و شهودی نیز هستند. ما به راحتی می‌توانستیم این لیست ویژگی و بهبودهای جدید Microsoft 365 را به 10 قابلیت تبدیل کنیم، اما این شش ویژگی، تغییردهنده بازی هستند و ما هیجان‌زده و منتظر هستیم که ببینیم مایکروسافت برای آینده چه برنامه‌ای دارد.

مقایسه قیمت نسخه‌های آفیس 365

قیمت نسخه‌های مختلف مایکروسافت 365 در ایران به علت نوسانات بازار ارز، در هر زمان متفاوت است؛ بنابراین ما در جدول زیر مقایسه هزینه‌های نسخه‌های آفیس 365 را بر اساس قیمت دلاری آن‌ها در تاریخ مرداد ماه 1402 را آورده‌ایم.

در زیر مقایسه نسخه خانگی، آورده شده است. این قیمت‌ها، برای لایسنس یک ساله است.

نام محصول قیمت
مایکروسافت 365 پرسونال 7$
مایکروسافت 365 فمیلی 10$

در زیر، مقایسه نسخه بیزینس آورده شده است و قیمت‌ها به ازای هر کاربر در یک ماه است.

نام محصول قیمت
آفیس 365 بیزینس اسنشیال 5$
آفیس 365 بیزینس 8.25$
آفیس 365 پرو پلاس 20$
آفیس 365 پرمیوم 12.5$

در زیر، مقایسه نسخه اینترپرایز آورده شده است و قیمت‌ها به ازای هر کابر برای یک ماه است.

محصول قیمت
آفیس 365 اینترپرایز E1 8$
آفیس 365 اینترپرایز E3 36$
آفیس 365 ایننترپرایز E5 57$

خرید آفیس 365 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

مایکروسافت 365 جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید مجموعه Office است (به ویژه برای افرادی که به مدرسه می‌روند یا دانشجو هستند)؛ زیرا می‌توانید برنامه‌ها را روی هر دستگاه پشتیبانی شده (ویندوز 11، 10، 8.1 و macOS) یا بر روی موبایل، نصب کنید.

همچنین تنها گزینه‌ای است که به‌روزرسانی‌های مداوم را با هزینه پایین ارائه می‌دهد. در مقابل، آفیس 2021 فقط به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را روی یک کامپیوتر ویندوز 11 یا 10 نصب کنید و اگر تمایل به ارتقا دارید باید دوباره هزینه کنید.

همچنین برای افرادی که دارای سیستم عامل مک یا iOS هستند نیز خرید لایسنس مایکروسافت 365 را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا فقط این نسخه‌ها بر روی این سیستم‌عامل، قابلیت نصب دارند.

مایکروسافت برای مشاغل نیز دو نسخه بیزینس و اینترپرایز را ارائه می‌کند. در این بین، برای کسب و کارهای کوچک، چهار نسخه مایکروسافت 365 بیزینس را ارائه می‌کند.

برای سازمان‌های بزرگ‌تر، سه طرح سازمانی مایکروسافت 365 اینترپرایز خود را ارائه می‌دهد که از تعداد نامحدودی کاربر، پشتیبانی می‌کنند. این برنامه‌‌ها برخلاف نسخه‌های قبلی آفیس ۳۶۵، اکنون شامل لایسنس سازمانی Windows Enterprise به ازای هر کاربر، دسترسی به Admin Center مایکروسافت ۳۶۵، ابزارهای مدیریت دستگاه Microsoft Intune، Windows AutoPilot و Microsoft Endpoint Configuration Manager می‌شوند.

خرید آفیس 365

آفیس 2021 برای مشتریان تجاری خاصی طراحی شده است. خرید لایسنس اورجینال آفیس ۲۰۲۱ تنها در صورتی برای کاربران خانگی منطقی به نظر می‌رسد که به هزینه بالای آن، اهمیت نمی‌دهند؛ خواهان تجربه سنتی هستند و همچنین به فکر ارتقای مجموعه Office خود نیستند. همچنین در صورتی که قصد دارید از برنامه‌ها بر روی یک دستگاه استفاده کنید، به ویژگی‌های اضافی نیاز ندارید یا برای خرید لایسنس مایکروسافت ۳۶۵ آماده نیستید، ممکن است خرید Office 2021 انتخاب خوبی باشد.

در نهایت، این تصمیم به برنامه‌ها و خدماتی بستگی دارد که برای محل کار یا تحصیل خود به آن نیاز دارید. اگر قصد دارید سال‌ها در محل کار خود از Office استفاده کنید یا اگر سفر خود را در دانشگاه آغاز می‌کنید، مایکروسافت 365 انتخاب بهتری برای شماست. دلیل آن این است که با لایسنس، دسترسی کاملی به برنامه‌ها و مزایای آن‌ها را با هزینه کمتری خواهید داشت.

سؤالات متداول

  1. مزایای خرید مایکروسافت 365 چیست؟
    مواردی که در زیر آورده شده است، چند مزیت Microsoft 365 نسبت به آفیس‌های مادام‌العمر هستند:
    1. دریافت جدیدترین برنامه‌های بهره‌وری، مانند مایکروسافت تیمز، ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، وان درایو و موارد دیگر.
    2. مولتی دیوایس است؛ یعنی قابلیت نصب بر روی ویندوز، مک، اندروید و iOS.
    3. دریافت 1 ترابایت فضای ابری OneDrive (حجم آن بسته به نسخه خریداری شده، متفاوت است).
    4. می‌توانید آپدیت‌ها و آپگریدهایی را دریافت کنید که در هیچ جای دیگری در دسترس نیستند.
  2. نحوه مدیریت مایکروسافت 365 چگونه است؟
    مدیریت بخش‌های مختلف از طریق ابزارهای مختلفی انجام می‌شود. به‌عنوان‌مثال، مدیریت کاربران، لایسنس‌ها و تنظیم و راه‌اندازی دامنه از طریق Microsoft 365 Portal انجام می‌شود، اما بخش‌های دیگری که نیاز به پیکربندی عمیق‌تر دارند، به یک مرکز مدیریت (Admin Center) نیاز دارند. PowerShell می‌تواند هر کار موجود در مایکروسافت 365 را تکمیل کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر