coinex
راهنمای خرید تکراتو

هشدار وقوع سیل در تهران ؛ پایتخت‌نشینان به ارتفاعات نروند!

مدیریت بحران پایتخت هشدار وقوع سیل در تهران را صادر کرد. شهروندان پایتخت‌نشین تا اطلاع ثانوی از رفتن به کناره‌ رودخانه‌ها خودداری کنند.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، هشدار وقوع سیل در تهران را با توجه به آخرین مشاهدات هواشناسی اعلام و گفت که شهروندان تهرانی از رفتن به ارتفاعات، رودخانه‌ها و مسیرهای شمال تهران خودداری کنند. طبق گفته‌های یزدی‌مهر، هوای تهران از فردا دوشنبه، 16 مردادماه تا صبح روز چهارشنبه، 18 مرداد 1402 اوضاع نامساعدی دارد و احتمالاً با وزش باد بسیار شدیدی مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: هشدار محققان: وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شد!

هشدار وقوع سیل در تهران صادر شد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در مورد احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در شمال تهران گفت:

برابر این هشدار تاکید مدیریت بحران اجتناب از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین صعود به ارتفاعات است.

هشدار وقوع سیل در تهران صادر شد

وی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی از فردا دوشنبه ۱۶ مردادماه تا صبح چهارشنبه ۱۸ مردادماه در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید پیش‌بینی شده است گفت: «از شهروندان می‌خواهیم از حضور در ارتفاعات بپرهیزند.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها تاکید کرد و گفت:

فرمان آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی و خدماتی ارائه شده است. همچنین با توجه به پیش‌بینی انجام شده، اداره کل مدیریت بحران استان تهران به تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی سطح استان تهران اعلام آماده‌باش کرده و این دستگاه‌ها نیز برای امدادرسانی به هرگونه حادثه احتمالی از آمادگی لازم برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هشدار وقوع سیل در تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر