;
coinex

آیا اپلیکیشن شاد منبع درآمدزایی همراه اول شده است؟ [+واکنش شبکه شاد]

در راستای انتقادهایی مبنی‌بر اینکه برنامه شاد منبع درآمدزایی همراه اول است، این شبکه اعلام کرد که تمامی اپراتورها باید ترافیک اینترنت را رایگان ارائه کنند.

به گزارش تکراتو و به نقل از سیتنا، شبکه شاد در پی ادعاهای مبنی بر اینکه شاد منبع درآمدزایی همراه اول است، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه اپراتورها مکلفند تا براساس مصوبه هیات دولت، میزان ترافیکی را که کاربران آن‌ها در شاد به مصرف می‌رسانند به‌طور رایگان ارائه کنند و سهم درآمدی این ترافیک را که طبق تعرفه پیام‌رسان‌‌ها معادل یک‌سوم محاسبه خواهد شد، از طریق وزارت ارتباطات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: گلایه کیهان از تبلیغات همراه اول در رسانه‌های اصلاح‌طلب ؛ «معاندان را فربه‌تر می‌کنید!»

شاد منبع درآمدزایی همراه اول است؟

به‌تازگی کانال صنفی معلمان ایران در یکی از شبکه‌های اجتماعی ضمن انتقاد از عملکرد شاد اعلام کرده بود: «شاد که بنا بود به عنوان یک شبکه اجتماعی برای دانش‌آموزان به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی بپردازد، حالا به یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی همراه اول تبدیل شده است. یعنی هر فیلم و کلیپی که توسط معلمان گذاشته می‌شود یا پویش‌هایی که در آن گفته می‌شود فیلم ارسال کنید همگی در حقیقت یک کمک بلاعوض از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان به همراه اول است.»

شاد منبع درآمدزایی همراه اول

حالا اما طی اطلاعات منتشرشده از طرف این پلتفرم ادعا شده است که براساس آنچه مورد تشریح قرار گرفته است، امتیاز ویژه و متفاوتی برای همراه اول قائل نشده‌اند و این موضوع که کاربران از هر اپراتوری که بهره‌برداری کنند، درآمد ترافیک مصرفی برای همراه اول واریز شود، صحت ندارد بلکه هر اپراتوری به میزانی که کاربرانش از شاد استفاده کنند، معادل یک‌سوم ترافیک به آن‌ها پرداخت خواهد شد. این شفاف‌سازی به‌دنبال اخباری که به‌تازگی درباره درآمدزایی همراه اول از طریق شبکه شاد مطرح شده بود، صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اینکه شاد منبع درآمدزایی همراه اول است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر