coinex
راهنمای خرید تکراتو

تایید حساب واتساپ با ایمیل به زودی ممکن می‌شود

براساس آخرین گزارش‌ها به‌نظر امکان تایید حساب واتساپ با ایمیل به‌زودی فراهم خواهد شد و هم‌اکنون این اپلیکیشن مشغول آزمایش این ویژگی جدید است.

در حال‌حاضر فرآیند تأیید واتس اپ ازطریق شماره تلفن صورت می‌پذیرد. باوجود اینکه شماره تلفن هنوز هم بهترین و ایمن‌ترین روش جهت تأیید حساب محسوب می‌شود، اما قابلیت انتخاب آدرس ایمیل هم قطعاً موضوعی خواهد بود که به شما کمک می‌کند تا درصورت عدم دسترسی به تلفن همراه یا مسدود شدن شماره، از این راه جهت تأیید حساب بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: قابلیت ویدیومسیج واتساپ رسما عرضه شد

ایجاد امکان تایید حساب واتساپ با ایمیل

در همین راستا براساس آخرین گزارش وب‌سایت WaBetaInfo که همواره ویژگی‌های واتس اپ را قبل از انتشار رسمی آن‌ها به‌طرز صحیحی افشا می‌کند، این برنامه مشغول کار بر روی قابلیت تایید حساب واتساپ با ایمیل بوده که به شما امکان استفاده از آدرس ایمیل برای تأیید حساب خود را می‌دهد. به ادعای منبع مذکور، این ویژگی فعلاً در مرحله توسعه قرار دارد، لذا انتشار رسمی آن برای همه مدتی به طول خواهد انجامید.

تایید حساب واتساپ با ایمیل

در طول دو ماه اخیر، ویژگی‌های جدید فراوانی به واتس اپ افزوده شده، اعم از امکان ارسال پیام به مخاطبین ذخیره‌نشده، همچنین امکان ارسال پیام‌های ویدیویی، ارسال تصاویر با کیفیت بالاتر و حتی بررسی یک ویژگی که به شما امکان خواهد داد تا نام کاربری ایجاد کنید که شما را از دردسر اعلام شماره خود به افراد ناشناس رهایی بخشد. تعدادی از این ویژگی‌ها هم‌اکنون انتشار یافته‌اند، درحالی‌که تعدادی دیگر در مرحله آزمایش قرار دارند و در آینده عرضه خواهند شد.

هم‌اکنون، هنوز مشخص نشده که فرآیند تایید حساب واتساپ با ایمیل به چه روشی کار خواهد کرد و آیا به‌صورت کامل نیاز به شماره تلفن را رفع خواهد کرد یا خیر. این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp v2.23.16.15 در اندروید دیده شده و همان‌طور که اعلام شد، هنوز در مراحل توسعه خود به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایجاد امکان تایید حساب واتساپ با ایمیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر