coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده اعلام شد [+شرایط]

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طی توضیحاتی به تشریح جزئیات ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور پرداخت.

«امین رهبر»، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در خصوص ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده بیان داشت: «نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از 28 خردادماه ابلاغ شده که در این طرح خودروی «سمندسورن پلاس» با قیمت 362 میلیون تومان عرضه می‌شود.»

بیشتر بخوانید: افزایش مبلغ وام مسکن ملی به 550 میلیون تومان تایید شد

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

رهبر ضمن اشاره به ارائه این طرح، با همکاری صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران از طریق منابع داخلی این ارگان جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اعلام داشت: «بر همین اساس وام 150 میلیون‌تومانی با نرخ 8 درصد 60 ماهه با سه ماه تنفس برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.»

وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

او در پایان ضمن بیان اینکه تاکسی‌های مدل سال 91 و ماقبل امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند، خاطرنشان کرد: «نوسازی تاکسی‌ها با توجه به آیین‌نامه ماده 8 قانون هوای پاک مبتنی بر سن تاکسی نیست و تاکسی‌هایی که نتوانند معاینه فنی دریافت کنند، مشمول نوسازی هستند.»

رهبر با بیان اینکه قرارداد شهرداری تهران با صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی تاکسی های فرسوده مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: این قرارداد از اول شهریورماه عملیاتی شده و  با این مبلغ می بایست ۱۰ هزار دستگاه تاکسی را در یک سال نوسازی کرد.

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا خودروساز توان تولید ۱۰ هزار تاکسی در یکسال را دارند؟ افزود: پاشنه آشیل موضوع همین مسئله است؛ چرا که خودرو ساز باید بتواند با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها را تامین کند و ما تقاضا داریم از آنجایی که قرارداد خودروساز از طریق نماینده سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری منعقد می شود، خودروساز باید متعهد باشد بر اساس ثبت‌نام های صورت گرفته و تعهدی که ایجاد می شود؛ پیش فاکتور را صادر کند و در زمان بندی مشخص، خودرو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون  ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی از نوع خودروی جایگزین “سمند سورن” تماما به صورت نقدی نوسازی شده است، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده می بایست ماهانه حداقل یکهزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.

رهبر در پاسخ به این سوال که نوع خودرو تاکسی نوسازی شده چه خواهد بود؟ گفت: فعلا تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره گذاری تاکسی را اخذ کند، “سمند سورن” بوده است.

پرداخت وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد [بروزسانی 3 شهریور 1402]

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد. این خبر کوتاه و خوبی بود که مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به متقاضیان در انتظار داد.

این وام ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه از شهریور ماه امسال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بازپرداخت اقساط آن نیز با تنفس سه ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

آنطور که وحدت‌کار می‌گوید، ظاهرا شهرداری تهران برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح این شهر، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و با استفاده از منابع داخلی خودش بودجه مورد نیاز این طرح را فراهم کرده است.

متقاضیان محترمی که مشمول این طرح می‌شوند، می‌بایست با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی تهران، ثبت نام اولیه را انجام دهند. سپس با توجه به مهلت زمانی اعلامی، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده و سپس برای دریافت وام خود اقدام خواهند کرد.

شهرداری تهران، زمانبندی مشخصی را برای اجرای این طرح در نظر گرفته است. ولی برای اجرای دقیق آن، لازم است که خودروسازان نیز نسبت به قرارداد منعقد شده خود متعهد باشند و پیش‌فاکتور اتومبیل متقاضیان را در زمان مناسبی صادر کنند.

طبق برنامه اعلامی، قیمت خودرو سمند سورن پلاس برای متقاضیان این طرح ۳۶۲ میلیون تومان خواهد بود. سه ماه پس از تکمیل وجه، خودرو به متقاضی تحویل داده خواهد شد و مبلغ ارزش اسقاطی خودرو فرسوده آن نیز از طریق مراکز مربوطه به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

بسیاری از رانندگان تاکسی نسبت به وضعیت تخصیص این وام، مبلغ، سود و اقساط آن معترض هستند. دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده چیست؟ نظرات و تجربیات خود از فرایند دریافت این وام را حتما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (146 نظر)

    جم کنید بابا این چه وضعی 150ملیون وام میدن حالا من 150میلیون گرفتم الباقیشو از کجا بیارم من الان ی پیکان دارم نمیتونم تکونش بدم می‌خوام چیکار کنم به نظر شما با این وضعیت که درست کردید والا باسه کشوری بده که تاکسی 22سال کار کنه بیشتر مسافرام دیگه سوار پیکان نمیشن

    پاسخ

    تاکسی من 6ماهه بعلت اسقاطی بودن مدل 89و نداشتن پول جهت تعویض یا تعمیر کنار خیابونه و با موتور کار میکنم و تحت پوشش بهزیستی هم هستم و کنیم ما با این وضعیت .ن پول اولیه داریم بدیم حدودا 200میلیون نقد میخواد ن ضامن وام داریم ن پول تعمیر .رسیدگی کنید 09302360460

    پاسخ

    با سلام چرا تا حالا برای تاکسی های شهری ما اقدام نشده لطفاً برای ما هم اقدام کنید همش فقط تهران که نیست ما هم زحمت می کشیم برای ما هم یک کاری کنید تا وام بگیریم بخدا گنایم

    پاسخ

    باسلام خدمت دوستان
    ماکه رفتیم ثبت نام کنیم اولش به ما گفتن دویست ودوازده میلیون باید پول داشته باشین تابتونین ماشین بگیرین حالا بعداینکه کاراشو انجام دادیم صندوق کار آفرین میگه بایددویست وسی ودومیلیون بدید مگم چراشماکه گفتیداولش انقدر بدید
    من نمیدونم چرامیخوان یه کاری بکنن انقدر اذیت میکنن تاطرف از کرده خودش پشیمون بشه
    بابا یکم مردباشید
    ماهمونشم بابدبختی جور کردیم خداازتون نگذره

    پاسخ

    تاکسی هرجا باید بتونه وایسه
    مسافر بزنه و سوار کنه
    ولی نمیزارند ماموران جریمه میکنند
    ولی ماشین شخصی رو جریمه نمیکنند که مسافر میزنند
    اتوبوس ها با موبایل صحبت می‌کنند
    مسافر همه جا پیاده و سوار میکنند
    ماموران اون هارو جریمه نمیکنه

    پاسخ

    دوست عزیز
    اگه تو دولت مردها. شما. مردی دیدی سلامش برسون. مرد فقط راننده تاکسی

    پاسخ

    به زن های مجرد تاکسی میدن
    به مردها بالای ۳۰ سال هم تاکسی بدید
    کار کنند
    چرا فرق میزارید

    پاسخ

    کدام راننده تاکسی مبلغ ۲۲۰ میلیون بقیه داره مگر وام بشه ۲۵۰ میلیون شاید بتونه مابقی جور کنه وگدنه تاکسیها همینطور فرسوده میمانه معنی انقلابی فهمیدم

    پاسخ

    خودرو اشغال دزدی و کلاهبرداری ایران خودرو و بانک آخه کدوم راننده تاکسی 200 میلیون پول داره بیاد لگن ایران خودرو بخره

    پاسخ

    شمایی که ادعا دارید ناوگان حمل ونقل عمومی دراختیار مردم گذاشتید و منت سر مردم می گذاریدزحمت بکشید پولش ماشین رو هم خودتون پرداخت کنید بعدش حمالی و رانندگیش رو به عهده یه عده زحمتش بندازید و بگید ما ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار ملت گذاشتیم لطفا از جیب یه عده آدمای ضعیف مایه نگذارید

    پاسخ

    بنده به عنوان راننده تاکسی کسی که ماشین فرسوده دارد حتما توانایی کشیدن کار زیاد از ماشین را ندارد بعد اگر 360تومان دارد ماشین تاکسی نمی گرفت آن راننده از بد بختی خودش تاکسی خریده و داره کار می کنه پس باید تاکسی فرسوده او بگیرند و یک تاکسی تمام قسط به او داد چون با 150تومان وام تاکسی به او نمی دهند و او بقیه را ندارد

    پاسخ

    سلام به همه مسئولان محترم و سازمانهای دلسوز و اینجانب راننده تاکسی فرسوده تاکسی پژو ۴۰۵ مدل ۱۳۸۷ هستم والله دیگر جان به لب شده ام مستاجرم و متاهل تو این وضعیت گرانی اجاره خانه با ماشین فرسوده نمیتوانم بصورت صددرصد کار کنم از اینور بنزین میرزم بلافاصله تمام میشه گاز میترسم بزنم همه جایش نشتی گاز داره میترسم منفجر شه لذا عاجزانه درخواست کمک و مساعدت دارم تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده را بدهید تورا به قرآن قسم اتان میدهم کمکم کنید منم چندین سال جبهه بودم دارخوین بودم یه وام بهم بدید تاکسی ام را عوض کنم تورا به همین عزای سیدالشهداء علیه السلام قسم اتان میدهم وام بدید .

    پاسخ

    باسلام و احترام فراوان به ریاست محترم سازمان تاکسیرانی تهران جناب آقای مهندس وحدت کار و باتشکر از دادن وام نوسازی ، با توجه باینکه فراهم نمودن الباقی پول ماشین که ۲۱۳ میلیون تومان می‌باشد لطفاً تصویب بفرمایید تا بتوانیم تاکسی فرسوده متوقف را که کنار خیابان افتاده و مورد سرقت سارقان و معتادان قرار دارد اجازه فرمایید تا تحویل اسقاط شود تا از پول حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده ام برای گرفتن تاکسی جدید استفاده نمایم ، لذا عاجزانه درخواست و تقاضای مساعدت در این زمینه از حضرتعالی دارم لذا مستدعی است بذل بخشش و امتنان نموده و کما فی سابق یاری نمایید . باتشکر

    پاسخ

    باتشکر از مسئولان محترم سازمان تاکسیرانی تهران و شهرداری تهران و تمامی دست اندرکارانی که برای کمک به نوسازی تاکسی های فرسوده به جد تلاش و زحمت فراوان کشیده اند . اینجانب راننده تاکسی فرسوده مدل ۱۳۸۷ هستم هم اکنون برای ضمانت علاوه بر سند تاکسی ، یکبرگ هم چک صیادی میخواهند ، لذا از مدیران محترم بعلت ناتوانی و مشگل بودن در تهیه چک خواهشمند دستور فرمایید همان سند را بعنوان ضمانت نگهدارن و تسهیل بفرمایید که بر ما رانندگان تاکسی فرسوده خیلی سخت گذشته لذا عاجزانه تقاضای مساعدت و کمک دارم کمک کنید تا نوسازی انجام شود و بتوانیم امرار معاش نماییم کمکمان کنید که این کابوس نوسازی که جانمان و روح و روانمان را گرفته با کمک و مساعدت مسئولان محترم و دلسوز و کاردان به سرانجام برسد و پایان یابد و تا آخر عمر دعاگویتان خواهم بود .

    پاسخ

    من راننده تاکسی بخدا انسانم فقط جرمم نداریست از صبح تا شب در این آلودگی هوای تهران و آلودگی صوتی کار میکنم از شکم زن و بچه ام از نفس خودم می‌گذرم تا بتوانیم اجاره خونه بدیم تاکسی فرسوده ام دیگه راه نمیره مدل ۱۳۸۷ آره ۱۵ سال از عمرش میگذرد تورابه قرآن کمک کنید از تمامی مسئولان و مدیران محترم و سازمانها و کارگزاران نظام و نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران و ووووووو تقاضای مساعدت و کمک داریم لطفاً تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده را بدهید نگذارید ابرویمان برود نگذارید خانواده ام بپاشد نگذارید خودم بمیرم و زن و بچه ام آواره بشوند یعنی کسی نیست به داد ما بدبخت بیچاره ها برسد ۶ ماه گذشت .سال داره تموم میشه یکی به دادمون برسه یکی کمکمون کنه .

    پاسخ

    دیگه کمرم شکست از سال ۱۳۹۹ که ثبت نام نوسازی کردم تا الان منتظر تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده هستم زندگی ام از بین رفت امروز فردا این ماه اون ماه نشد خرداد اعلام شد وام درست شد تیر تموم شد مرداد داره تموم میشه هنوز مقبول نیفتاده پاییز شد ۶ ماه از سال رفت هنوز نوسازی انجام نشد از ما بدبخت ترهم آدم هست کارمند که نیستیم لااقل کارمندها زیر نظر یه سازمان هستند بیمه دارن درآمد دارن بازنشستگی دارن وام میگیرن و ازشون حمایت میشه من راننده تاکسی چی به همین عزای سیدالشهداء علیه السلام قسم اتان میدهم یه کاری بکنید اینقدر امروز وفردا نکنید زندگی ام از هم پاشیده اجاره خونه باید بدیم یعنی فقط یه تسهیلات دادن به این قشر اینقدر سخته زمین و زمان دارن از امکانات استفاده میکنند فقط یه راننده تاکسی محروم شده چند روز پیش یکی از این رانندگان تاکسی که دیگه جون به سر شده بود می‌گفت زن و بچه دارم می‌خوام ۴ لیتر بنزین بریزم روم آتش بزنم دیگه تموم شه به قمربنی هاشم قسم اتان میدهم ماها همه زن و بچه داریم خیلی ها داماد و عروس دارن نگذارید بیشترازاین خجالت زده بشیم ، از سازمانها و ادارات و نهادها و ارگانها و وزرا و نمایندگان محترم مجلس و شهرداری تهران و شورای شهر تهران و تمامی دست اندرکاران که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند به رانندگان تاکسی فرسوده کمک کنند نگذارید زمان بگذرد .

    پاسخ

    شرم بر شما که با کدام منطق و دلیلی اینگونه بر این قشر زحمتکش میتازید.شرم باد بر مسوولین رانتی در این وضعیت بد اقتصادی کدام راننده تاکسی می‌تواند ۱۵۰ میلیون تومان بیاورد.دولت و شهرداری وظیفه اش است به این قشر عزیز ماشین از دم قسط و کلید به کلید تحویل دهد.اونهم نه قراره های ایران خودرو .آیا لیاقت مردم ایران و پایتخت این قراضه هاست

    پاسخ

    پس به چه کسایی سورن اشغالشون رو بفروشن

    پاسخ

    سمندهای سورنی که تحویل دادن انقدر بی کیفیت هستن تو هفته گذشته سه تاشون بخاطر کولر گرفتن دچار آتش گرفتن سیمکشی شدن و دو تا هم باطری ترکوندن،، چرا هر ماشینی تو پیش فروشای دولتی ضعیفه به زور میدن به پلیس و تاکسی،، چرا پارس یا ساینا نمیدن،، تمام افرادی که سورن گرفتن به زودی پشیمون میشن چون کیفیت پایین و قیمت بالای قطعات بعلاوه قسط سنگین اصلا با درآمد تاکسیران همخوانی ندارد،، درضمن رسالت تاکسی، خدمت رسانی به مردم در کف خیابان هست،، اکثر افرادی که سورن میگیرن بخاطر پیمایش کمتر و استهلاک کمتر میرن در ارگانها و سازمانها کا میکنن پس مشکلی از مردم حل نمیشه فقط بنفع سازمانها میشه

    پاسخ

    سلام ، سازمان تاکسیرانی باید هنگام تحویل تاگسی ۵ سال محضری فروش تاکسی را توقیف کنه یعنی سند تاکسی در بایگانی بماند تا کسی نتواند تاکسی نو گرفته را بفروشد با تاکسی کهنه کاری نداریم تو دیوار پر شده تاکسی سورن صفر همه دلال ، از طریق وزارت کشور و وزارت اطلاعات تمام فروشندگان سورن در دیوار را شناسایی کنند و تاگسی را توقیف و ازشون بگیرن بدن به راننده تاکسی واقعی ، طرف نمایشگاه ماشین داره تاکسی سورن گرفته و اینا قابل شناسایی هستند دولت سریعا شناسایی و تاکسی ها را بگیرند .

    پاسخ

    با سلام . مگر تاکسی خودرو خدماتی و تحت نظر دولتی. نیست. چرا مانند شرکت واحد برخو رد نمیشه چرا باید ما ۱۵۰ میلیون زیر وام بریم و ماشین بدرد نخور پر خرج ایرانی بخریم . این پول دولت ویا خدمات شهری باید بپردازد . چون قدیم هم از بابت اتوبوسرانی انجام دادند. خلاصه گفتم . مرسی .

    پاسخ

    سلام به همکاران عزیز و زحمتکش که جوانی وعمرخود را پای یه لقمه نان خالی و حلال گذاشتند،بنده حقیر۲۱سال هست که راننده تاکسی هستم وهیچ وقت توان تعویض ونوسازی رانداشته وندارم،فقط آقازاده ها هستندکه میتوانندتاکسی صفربگیرند راننده تاکسی توان خرید لاستیک وباطری وبیمه شخص ثالث سالیانه خودرو خودش را ندارد چه برسد به تعویض تاکسی،اگرقیمت تمام شده را وام نوسازی بدهند باز هم برای ضامن وام به بن بست میخوریم،

    پاسخ

    ایا مسول دلسوزی هست این مطالبو بخونه؟؟؟؟
    من وخیلی از همکاران تنها سرمای مون همین تاکسیای فرسوده است که ی زمانی هر چی پول داشتیم دادیم این تاکسیا با خطشو خریدیم، الان انقدر داغون که هرچی پول درمیاریم یکمم قرض میگیرم هی ماشینو درست میکنیم الان به نظرتون 150 میلیون وام بگیریم 162 میلیون دیگه رو از کجا بیاریم این در حالیه که بقیه ماشین ثبت نام میکنن با قیمت پایین وتو بازار به نرخ روز میفروشن به نظرتون این وام 150 میلیونی یک اکانت به راننده ها نیست
    چرا به راننده های تاکسی وام از دم قسط نمیدین که مشکل الودگی هوا تا حدودی حل شه وتو زمستون دائم مدارسو ارگانها رو تعطیل نکنین

    پاسخ

    با سلام و عرض ادب به کسانی که این پیج را راه اندازی کردند نمی دانم چه بگویم انگاری در عصر حجر زندگی می کنیم اگثر کسانی که بر پست های مدیریتی بسط نشسته اند و حقوق حداقل پنجاه تا صد میلیون تومان می گیرند و راننده شخصی با اتومبیل دولتی دارند و دغدغه امرار معاش ندارند از راننده بدبخت تاکسی چه می دانند اگر هم بدانند به خودشان اجازه نمی دهند فکر کنند راننده ای که روزی فوقش سیصد هزار تومان درامد دارد غیر از جمعه ها و پنج شنبه ها و حتی روزهای تعطیل تقویم چطور می تواند این قیمت های نجومی و غیر واقعی را پر کند با کدام پول پیش با کدام ضامن اخر کسی را ندارد ضامنش شود و وای به روزی که ماشینش خراب شود که لحظه مرکش است بعد می خواهند راننده بدبخت تاکسی ماشینش را تعویض کند

    پاسخ

    با سلام و عرض ادب به کسانی که این پیج را راه اندازی کردند نمی دانم چه بگویم انگاری در عصر حجر زندگی می کنیم اگثر کسانی که بر پست های مدیریتی بسط نشسته اند و حقوق حداقل پنجاه تا صد میلیون تومان می گیرند و راننده شخصی با اتومبیل دولتی دارند و دغدغه امرار معاش ندارند از راننده بدبخت تاکسی چه می دانند اگر هم بدانند به خودشان اجازه نمی دهند فکر کنند راننده ای که روزی فوقش سیصد هزار تومان درامد دارد غیر از جمعه ها و پنج شنبه ها و حتی روزهای تعطیل تقویم چطور می تواند این قیمت های نجومی و غیر واقعی را پر کند با کدام پول پیش با کدام ضامن اخر کسی را ندارد ضامنش شود و وای به روزی که ماشینش خراب شود که لحظه مرکش است بعد می خواهند راننده بدبخت تاکسی ماشینش را تعویض کند

    پاسخ

    با سلام و عرض ادب به کسانی که این پیج را راه اندازی کردند نمی دانم چه بگویم انگاری در عصر حجر زندگی می کنیم اگثر کسانی که بر پست های مدیریتی بسط نشسته اند و حقوق حداقل پنجاه تا صد میلیون تومان می گیرند و راننده شخصی با اتومبیل دولتی دارند و دغدغه امرار معاش ندارند از راننده بدبخت تاکسی چه می دانند اگر هم بدانند به خودشان اجازه نمی دهند فکر کنند راننده ای که روزی فوقش سیصد هزار تومان درامد دارد غیر از جمعه ها و پنج شنبه ها و حتی روزهای تعطیل تقویم چطور می تواند این قیمت های نجومی و غیر واقعی را پر کند با کدام پول پیش با کدام ضامن اخر کسی را ندارد ضامنش شود و وای به روزی که ماشینش خراب شود که لحظه مرکش است بعد می خواهند راننده بدبخت تاکسی ماشینش را تعویض کند

    پاسخ

    سلام
    چرافقط تهران وچرافقط سمندچراازسایپانمیدید دوم میشه بگیدمنکه مستاجرم بادوتابچه الباقی پولوازکجابایدبدم لطفاراهنمایی کنید.

    پاسخ

    سلام من قبل از عید ثبت نام کردم
    سه روز قبل تحویل گرفتم تاکسیرانی تبریز قبل عید ۱۲۰ میلیون وام می داد آلان ۱۷۰ میلیون وام میده با نرخ ۴٪ و ۴۸ ماهه با اقساط ۲۷۰۰ برای پیکان هم ۵۰ میلیون وام اضافی ممنون از آقای برزگر مسؤل نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز

    پاسخ

    من واقعا متاسفم حیف به اینهمه زحمتهایی که من و امثال من در این کشور انجام دادیم .اینهمه جوانان دسته گل را تقدیم این کشور کردیم تا کشور ‌از اینهمه زد و بند رهایی پیدا کند.ولی افسوس. که کشور دست عده ای نالایق و نادان و ناکارآمد افتاده که می‌خواهند فدائیان امام را از این نظام دلسرد کنند ولی گور خواندند.مسولین نمی‌دانم چقدر نفهمند طبق گفته خودشان قرار بود ۷۰ درصد ارزش خودرو را وام دهند.حالا بعد از این همه ضغری و کبرا بافتن. ۱۵۰ میلیون تصویب کردن .بقیه را این رانندگان با این وضعیت اقتصادی از کجا بیارند.مگر امثال شما گوته فکران که دستتان در بیت المال است این رانندگان از چنین امکانات دولتی بی بهره اند .پس کمی به خود ایید و این تصویب کشکی خودتان را به همان ۷۰ درصد ارزش خودرو برگردانید.تا اه و ناله خانواده تاکسیرانان گریبانتان را نگیرد.هرچند که لقمه های حرام دلتان را از رحم و شفقت نسبت به تهیدستان منع کرده.

    پاسخ

    حساب دو دوتا کنیم ببینیم چی میشه ،۳۶۲ میلیون پول نقدی با سود ۸ درصد حدود ۴۲۰ میلیون پول بابت یه تاکسی باید پرداخت کنیم بعد ۱۰سال باید ماشین رو بدیم ۷۰ میلیون به عنوان اسقاط ، یعنی ۳۵۰ میلیون این وسط میپره سالی ۳۵ میلیون فقط بابت تعویض ماشین از جیب راننده تاکسی میره ، ماهی ۳ میلیون باید بابت تعویض تاکسی کنار بزارید بجز مخارج دیگه

    پاسخ

    چرا فردی بی تکبر و بی سواد را معاون رئیس تاکسی رانی کرمانشاه کرده اند ، آقای احمدی، که مردی بیسواد و بی‌لیاقت در امور اداری و اجتماعی است بعنوان رئیس تاکسی رانی کرمانشاه در حال بی اعتنایی به تاکسی دارن و انجام ندادن وظیفه کاری خود بر پشت میز ریاست قرار دارد آیا ظلم نمی‌خواهد پایان یابد

    پاسخ

    باسلام
    چراهمیشه فقط تسهیلات شامل تهران می شود مگر بقیه استانهاوشهرستانهاوشهرهاو… جز ایران نیستند
    بنده تاکسی پیکان مدل 79 از استان چهارمحال وبختیاری دارم چندین سال پیش هم برای تعویض آن ثبت نام کردم وکدپیگیری دریافت نمودم چون تسهیلات باشرایط مناسب نداده اندوهرساله شرایط تعویض را سخت تر کرده اند و مرتب قیمت خودروهای جدید را افزایش می دهند توان تعویض آن را نداشتم مگر ما و خانوادیمان جزء ایران حساب نمی شویم لطفا مسئولین محترم ماشین های اقتصادی با قیمت ارزان و مبلغ وام بیشتر و برداشتن تاکسی فرسوده به قیمت بیشتر ، به قشر زحمتکش تاکسیرانها کمک کنند تا آنها هم بتوانند به مردم کشورمان خدمت رسانی کنند و من الله توفیق

    پاسخ

    درود برشما
    بنظر شما ماهی ٢/۵٠٠/٠٠٠ تومان راننده تاکسی می‌تونه قسط پرداخت کنه؟
    با این اوضاع گرانی مسکن،مایحتاج عمومی،مخارج خورد و خوراک، با مخارجی که بچه های امروزی دارند
    از همه مهمتر مخارج ماشین بیاید کمی واقعه بین باشیم
    یا شما در ایران زندگی نمیکنید یا درآمد شما به دلار هست وگرنه تاکسیران درآمدش به ریال و مخرج و هزینه‌های زندگی و برج زندگیش به دلار

    پاسخ