coinex
راهنمای خرید تکراتو

وام 10 میلیون تومانی اربعین برای تمام زائران [+جزئیات و شرایط]

وام 10 میلیون تومانی اربعین برای تمامی زائرین ابلاغ شد. آنطور که مشخص است، وام اربعین حسینی امسال، نسبت به سال پیش جهشی دو برابری داشته است.

طبق اعلام رئیس اداره کل بانکداری خرد بانک ملی، تمامی زائران حرم ابی عبدالله می‌توانند از وام 10 میلیون تومانی اربعین استفاده کنند. آنطور که مشخص است، مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی 1402 قرار است پرشورتر از هرسال برگزار شود؛ زیرا میزان تسهیلاتی که برای زوار کربلایی درنظر گرفته شده است، دو برابر سال‌های پیش بوده و همین موضوع سفر را برای این افراد راحت‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات وام 5 میلیون تومانی اربعین ویژه دانشجویان مشخص شد [+شرایط]

وام 10 میلیون تومانی اربعین اعلام شد

رئیس اداره کل بانکداری خرد بانک ملی گفت:

زائران در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند. زائران پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) می‌توانند نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

پیش‌قدمی بانک ملی با طرح زائرین اربعین حسینی

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طرح زائرین اربعین حسینی به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات طراحی شده است و تمامی زائران سفر اربعین تا تاریخ ۲۵ مردادماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه به تمام شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

همچنین امکان افتتاح حساب ویژه درسامانه «بام» نیز از سوی این بانک فراهم شده است. طبق طرح حاضر، متقاضیان می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می‌شود.

متقاضیانی که هنوز نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نکرده‌اند می‌توانند تا تاریخ یاد شده نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام کنند و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند.

لازم به ذکر است متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد با بانک، باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند؛ نرخ سود این تسهیلات نیز بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام 10 میلیون تومانی اربعین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر