coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارجه وزارت صمت اعلام شد. صنایع خودروسازی ایلیا این خودرو جذاب را با قیمت غیرقطعی عرضه خواهد کرد.

طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 ویژه متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه وزارت صمت توسط صنایع خودروسازی ایلیا ابلاغ شد. بنابر اعلام این شرکت خودروسازی، قیمت دایون Y5 قطعی نیست و متقاضیان می‌توانند پس‌از دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت این شرکت ثبت‌نام اولیه را انجام داده و و برای پرداخت وجه نیز می‌توانند به بانک مراحعه کنند. شرایط کامل طرح فروش دایون Y5 را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 اعلام شد

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش خودروی دایون ویژه مرداد 1402 را با قیمت غیرقطعی و با تحویل ۹۰ روزه ویژه برگزیدگان دور دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرده است.

طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 اعلام شد

براساس اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، تحویل خودرو طی ۹۰ روز کاری خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام پس از دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا می‌توانند ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و برای پرداخت وجه و مراجعه به بانک فرم رزرو دریافت نمایند.

میزان پیش‌پرداخت خرید دایون ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است. پرداخت به صورت نقدی و در زمان ثبت‌نام انجام می‌شود. در این طرح فروش با تحویل ۹۰ روزه، ۲۰ درصد جریمه تأخیر تحویل به صورت سالانه و ۹ درصد سود انصراف سالانه و ۱۲ درصد سود مشارکت (سالانه) در نظر گرفته شده است. شاسی‌بلند دایون در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش دایون Y5 مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام
    شرکت ایلیا خودرو از قیمت شورای رقابت پیروی نمیکند ، این ماشین را ۱/۶ میلیارد میفروشد که نه کیفبت دارد و نه خدمات بعد از فروش مناسب ،

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    سلام آدرس بده

    پاسخ

    به جای قسم به همه مقدسات، اگه راست می‌گی یه سر به این خیریه بزن 02155961064

    پاسخ