coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمال تحقیق و تفحص مجلس از وزارت ارتباطات

طی هفته جاری تفحص مجلس از وزارت ارتباطات در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفته که این امر با حضور وزیر ارتباطات صورت می‌پذیرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر، مطابق با دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای این کمیسیون، به درخواست تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص مجلس از وزارت ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات رسیدگی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: خسارت وزارت ارتباطات به مخابرات ؛ دیواری کوتاه‌تر از مخابرات نیافتند!

تفحص مجلس از وزارت ارتباطات طی هفته جاری

مطابق با دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌ها در روز جاری، اعضای این کمیسیون درخواست تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار خواهند داد.

تفحص مجلس از وزارت ارتباطات

بر این اساس اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهند بود، تا زارع‌پور به سوالات میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، کوچکی نماینده مردم رشت، بدری نماینده مردم اردبیل، مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان، بیاتی نماینده مردم تفرش، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان، نماینده مردم آستانه اشرفیه، توانگر نماینده مردم تهران و حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تحقیق و تفحص مجلس از وزارت ارتباطات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر