;
coinex

بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی [+شرایط و جزئیات]

فراخوان بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی برای افراد واجد شرایط صادر شد. این سازمان قرار است افراد موردنظر را در 10 دانشگاه برتر ایران بورسیه تحصیلی کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فراخوان بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی برای جذب دانشجو صادر شد. این سازمان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر استفاده و بکارگیری از جوانان نخبه و متخصصین در صنعت هسته‌ای، درنظر دارد به 60 نفر از پذیرفته‌شدگان برتر کنکور 1402 در 10 دانشگاه برتر کشور بورسیه تحصیلی اعطا کند تا در مواقع لزوم بتواند از این افراد در صنایع هسته‌ای و پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای و دیگر علوم استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: بورسیه تحصیلی دانشگاه خاتم در همکاری با شرکت‌های گروه فناپ [+شرایط بورسیه]

بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی برای پذیرفته‌شدگان برتر کنکور 1402

به گزارش تکراتو به نقل از ایرنا؛ در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه استفاده از دانشجویان و نخبگان در صنعت هسته‌ای و ایجاد فضای امید و نشاط در میان جوانان از سوی سازمان انرژی اتمی ایران به ۶۰ نفر از پذیرفته‌شدگان برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ بورسیه تحصیلی اعطا می‌شود.

این تصمیم در نخستین جلسه دوره جدید هیات امنای پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سید امیرحسین فقهی، رییس پژوهشگاه، و دیگر اعضای هیات امنای این پژوهشگاه اتخاذ شد.

بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ سازمان انرژی اتمی ایران و واحدهای تابعه در رشته‌های مهندسی برق، مواد، شیمی، مکانیک، کامپیوتر و صنایع در ۱۰ دانشگاه صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان از آغاز سال تحصیل بورسیه اعطا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بورسیه تحصیلی سازمان انرژی اتمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ببخشید توی این ۴ سال تحصیلی ، ماهی چند می‌دهد حدودا ؟
    همون ۸ میلیون ؟؟

    پاسخ